Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:38:30 GMT

احداث دومین پل معلق گردشگری در خلخال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۷۷۳

احداث دومین پل معلق گردشگری در خلخال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  بابایی فرماندار خلخال گفت: سرمایه‌گذار این طرح در خصوص احداث مجموعه گردشگری که شامل پل معلق است در منطقه گردشگری ازناو اعلام آمادگی کرده و در مقابل تسهیلاتی درخواست نکرده است.

فرماندار خلخال متذکر شد: در مجموعه گردشگری پیش‌بینی شده پل معلق، زیپ لاین، تله‌سیژ و پیست اسکی، رصدخانه و دهکده گردشگری در مناطق اطراف کوه ازناو خلخال احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بابایی زمینی به وسعت ۲۰ هکتار برای این مجموعه پیش‌بینی شده که در فاز نخست آن احداث پل معلق و در ادامه احداث زیرساخت‌های رفاهی گردشگری ذکر شده پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح توسط مشاور در دست بررسی است، اضافه کرد: طی جلسه مشترک استاندار اردبیل با سرمایه‌گذار طرح، تقویت بخش مشاوره و مطالعه مورد تأکید قرار گرفت.

فرماندار خلخال متذکر شد: شهرستان خلخال محل تلاقی چند استان است و احداث این پل به عنوان یکی از زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند ثمرات قابل توجهی در توسعه شهرستان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/س

پل معلق گردشگری احداث می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سید نادر صفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه کشف شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه هویت این جسد هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: تحقیقات در مورد نحوه فوت این شخص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082098

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳