Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناصر نیکبخت عصر امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در تویسرکان اظهار داشت: سفر آقای دکتر شریعمتداری برای استان برکت و فرصتی است تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فرصت شد ستاد اقتصاد مقاومتی را با حضور دکتر شریعتمداری برگزار کنیم تا برخی موارد و مشکلات به هیات دولت منتقل شود،افزود: امسال با همه محدودیت‌های منابع ، 1500 میلیارد تومان از سوی دولت برای اشتغال در استان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت گفت: از بانک‌ها نارضایتی ندارم البته میران رضایت، نسبی است ،بانک صنعت و معدن در استان عملکرد خوبی دارد و تا کنون با همکاری بانک‌ها 252 میلیارد تومان فقط از بخش رونق، تسهیلات در استان ارائه شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه 355 پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار و 120 پروژه هم آماده واگذاری داریم، گفت: در استان همدان فعالیت خوبی صورت گرفته و نیروگاه‌های خورشیدی با سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برای 200 مگاوات نهایی شده، 4 واحد به بهره‌برداری رسیده و 5 واحد هم آماده بهره‌برداری است هم اکنون استان همدان پایلوت نیروگاه‌های خورشیدی است.

وی گفت:پساب فاصلاب همدان برای اولین بار در کشور به نیروگاه شهید مفتح منتقل و 28 چاه که موجب ایجاد فروچاله می‌شد، آزاد و عملکرد نیروگاه از 30 درصد به 100 درصد رسید، باقی پساب برای منطقه اقتصادی جهان آباد گذاشته شده که برای فعالیت منطقه اقتصادی نیاز به حمایت داریم .

استاندار همدان با بیان اینکه 11 هزار و 800 نفر از سهمیه رونق در این چند ماه در استان اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: اگر بتوانیم تمام سهمیه تسهیلات اشتغال استان را جذب کنیم در اشتغال استان موثر خواهد بود که بسیار به این جذب امیدوار هستیم.

نیکبخت گفت:رتبه کسب و کار استان بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس از 24 به 11 رسیده است که نشان دهنده بهبود شرایط کسب و کار در استان است البته لازم است از همراهی های آقای دکتر مفتح و تلاش‌های آقای فرماندار تشکر کنم چراکه تویسرکان یک کارگاه بزرگ شده و در حال جهش است و امیدوارم بتوانیم کمک کنیم.

901

محمد ناصر نیکبخت اقتصاد مقاومتی تویسرکان استاندار همدان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان