Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو دیدار از هفته نهم لیگ برتر هندبال امروز برگزار شد.

طرفداری- هفته نهم لیگ برتر هندبال عصر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز شد.

به گزارش طرفداری، هفته نهم لیگ برتر هندبال در حالی عصر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم‌ های کازرون و پتروشیمی برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

پتروشیمی مارون امروز با تیم صنعت مس کرمان با رقابت پرداخت که با حساب 27-23 موفق به کسب پیروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سویی دیگر نیروی زمینی تهران با نتیجه 24-22 برابر شهرداری کازرون شکست خورد و 6 امتیازی باقی ماند. کازرون نیز با این پیروزی 15 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول ایستاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر