Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در سفر به شهرستان سرایان مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولان این شهر قرار گرفت و پس از ورود ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با خانواده شهید غلامحسین اصیل دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد مهدی مروج الشریعه با همراهی تعدادی از مدیران کل استان در سفر به شهرستان سرایان با خانواده شهید غلامحسین اصیل دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار بر نقش خانواده شهدا در تبیین ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تاکیدکرد و گفت: مسئولان با اتکای به دعای خیر خانواده شهدا و شفاعت شهیدان می‌توانند جان تازه‌ای برای خدمت بگیرند.

شهید غلامحسین اصیل به تاریخ 1336/8/24 در شهرستان سرایان دیده به جهان گشود و در 31 اردیبهشت ماه سال 60 بر اثر ترکش آرپی جی هفت در ارتفاعات الله اکبر به شهادت رسید و بعنوان اولین شهید شهرستان سرایان بخاک سپرده شد  .

 حضور در جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان سرایان  و سخنرانی درجمع نمازگزاران  مسجد جامع  این شهرستان  از دیگر برنامه های سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه است.

انتهای پیام/

 

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، در راستای احیای نام و یاد شهدای شهرستان سیروان استان ایلام؛ با حضور مسئولان شهرستان سیروان از خانواده محترم شهید عدنان تخت رونده ضمن دیدار تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار برادر شهید که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است به بیان خاطرات خود در کشور لبنان‌و کشورهای عربی از خدمت ارزشمند در کنار رزمندگان حزب الله به بحث و گفتگو پرداخت.

شهید عدنان تخت رونده فرزند سیدمحمد اهل روستای لرینی در بیست و هشتم اسفند ۱۳۶۴، در بانه بر اثر اصابت گلوله توسط گروه‌های ضد انقلاب شهید شد.

کد خبر 6080894

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا