Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همانطور که مي دانيد، اغلب موبايل هاي هوشمند امروزي از تقويم شمسي پشتيباني نمي کنند. همين مسئله هم باعث شده تا در ميان اپ هايي که روي تلفن هوشمندمان نصب مي کنيم، فضايي هم به يک تقويم هاي شمسي اختصاص دهيم.
خوشبختانه تعداد تقويم هاي فارسي نيز کم نيستند. کافيست در کافه بازار «تقويم» را جستجو کنيد تا چندين و چند اپ مختلف با کاربردهاي متفاوت به شما پيشنهاد داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همين مسئله هم انتخاب ميان اپ هاي تقويم شمسي را سخت مي کند. اما در ميان تمامي اين اپ ها، نسيم صبح را مي توان در جزو بهترين ها قرار داد. به هر حال از يک اپ تقويم نمي توان انتظارات بالايي داشت.
همين که ظاهر خوبي داشته باشند و در عملکردشان مشکلي يافت نشود، کافيست. خوشبختانه نسيم صبح نيز از اين جهات مشکلي ندارد و رابط کاربري مينيمال و سبک آن، با سرعت خوبي پاسخگوي کاربران است.

جداي از اين موضوع، رابط کاربري نسيم صبح يکي از زيباترين ها در نوع خود است. حتي اگر بگوييم زيباترين اپ تقويم ايراني است چندان هم بي راه نگفته ايم. در کنار اين ظاهر زيبا، تمام امکانات ديگر اپ نيز به خوبي در رابط کاربري جاي گرفته اند.
آنقدر خوب که کاربر حين کار کردن با اپ به هيچ وجه گيج نمي شود. امکانات اصلي نسيم صبح به ساده ترين شکل ممکن در صفحه اصلي قرار دارند تا کاربر بتواند در سريع ترين حالت به آن ها دسترسي داشته باشد.
باقي امکانات جانبي آن نيز به منو کشويي اپ فرستاده شده. کافيست کليد منو نسيم صبح را لمس کنيد تا ليست امکانات جانبي آن، از بالاي صفحه به سمت پايين کشيده شود.
اين منو، به 12 ويژگي مختلف اختصاص دارد که قلم قرآني و تعطيلي ياب از کاربردي ترين آن ها هستند. اما شايد چيزي که نسيم صبح را از اپ هاي ديگر اين دسته متمايز مي کند، بخش هواشناسي تکميل آن است.

علاوه بر اين، تاکيد توسعه دهنده روي سخنگو بودن نسيم صبح نيز تصميم درستي از آب درآمده و به نقطه قوت اپ تبديل شده. اما اي کاش توسعه دهنده تا اين حد براي گنجاندن ويژگي هاي متعدد تلاش نمي کرد.
چرا که در نهايت نسيم صبح يک تقويم ساده است و عملا حضور برخي ويژگي ها روي آن اضافيست. با اين حال جاي شکرش باقيست که نسيم صبح رابط کاربري خوب و تميزي دارد و مرتب بودن مشخصه اصلي آن است.
همين موضوع باعث شده تا نسيم صبح با تمام امکاناتي که در دل خود جاي داده، شلخته و زشت نباشد و کاربر حين استفاده از آن احساس راحتي کند. اين موضوع مهمي است و شايد دليل نمرات خوب نسيم صبح روي کافه بازار نيز همين باشد.
در کل نسيم صبح، همانطور که از نمرات کافه بازارش پيداست، اپ بسيار خوبي است. با اينکه امکانات زيادي را در خود جاي داده، اصلا شلوغ و شلخته نيست و از همه مهمتر رابط کاربري زيبا و دلنشيني دارد.
به همين منظور، اگر به دنبال يک جايگزين براي اپ تقويم موبايل خود هستيد، شايد نسيم صبح بهترين پيشنهاد ممکن براي شما باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند