Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در دولت ششم گفت: از آنجایی که ثروتمندترین استاندار کابینه بودم به پول نیاز نداشتم تا از کسی طلب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، علی عبدالعلی زاده صبح امروز در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با بیان اینکه چهار سال پیش رهبری سیاست‌های کلی را ابلاغ کرده‌اند اما کسی به حرفشان گوش نکرده است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد برای حرکتی حداقل پنجاه ساله است و این راهبرد اصلی می‌گوید کشور برون زا و درون گرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سود نانی را که ما می‌خوریم کشاورز کانادایی می‌برد و برنجی که مصرف می‌کنیم سودش را کارگران تایلندی می‌برند، افزود: اقتصاد مقاومتی می‌گوید که این کشور باید تبدیل به کشور درونزای برونگرا شود یعنی۸۰ میلیون کار کنند، محصول تولید و صادر نمایند و سودی که دارد می‌شود ارزش افزوده.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در دولت ششم هاشمی رفسنجانی، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به‌ واردات احترام می‌گذارد اما می‌گوید صادرات ملت باید بیشتر از واردات باشد، خاطرنشان کرد: صادرات دانش بنیان در این بین بسیار مهم است و برداشت اشتباهی از کلمه دانش بنیان شده است، دانش بنیان باید سه ویژگی تولید دانش و کاربردی کردن و یاد دادن را داشته باشد.

وی اذعان داشت: در ایران هیچ شرکت دانش بنیانی وجود ندارد و هیچ دانشگاه ما دانش تولید نمی‌کند.

عبدالعلی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ‌‌یک از وزرای دولت آقای هاشمی نمی‌توانند بگویند من از آنها پول خواسته‌ام، یادآور شد: پولدارترین استاندار کشور بوده‌ام و وقتی به استان آمده بودم نرخ بیکاری ۱۱درصد بود و وقتی رفتم به شش درصد رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم