Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:42:53 GMT

تاکید الجعفری بر ناکارآمد بودن بیانیه ریاض ۲

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۴۸۵۸

تاکید الجعفری بر ناکارآمد بودن بیانیه ریاض ۲

بشار الجعفری رئیس هیئت اعزامی سوریه به گفتگوهای ژنو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره موضوع مبارزه با تروریسم را به عنوان مسئله اساسی برای بررسی امور دیگر مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه ما وارد گفتگوی مستقیم با هیئت معارضین نمی شویم اظهار داشت: به دی میستورا گفتیم که اصرار بر مواضع معارضین سبب شکست ماموریت وی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رئیس هیئت اعزامی سوریه به گفتگوهای ژنو افزود: به حامیان معارضین طرفدار ریاض می گوییم که از این فرصت استفاده کرده و هیئتشان را توجیه کنند تا بیانیه ریاض ۲ را لغو کنند. 

بشار الجعفری تصریح کرد: با دی میستورا درباره حملات تروریست ها و جنایت ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در سوریه، گفتگو کردیم.

وی بیان داشت: در این دوره کوشیدیم هیئت معارضین را به لغو بیانیه ریاض ۲ راضی کنیم تا موضوعات دیگر را بررسی نماییم زیرا کسی که بیانیه ریاض ۲ را نوشته مسیر هشتمین دوره گفتگوهای ژنو را مین گذاری کرده است. 

 الجعفری تاکید کرد: حامیان هیئت معارضین یعنی عربستان نمی خواهد مسیر گفتگوهای ژنو موفق شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ما در زمینه نزدیکی سیاسی جدی هستیم اما باج خواهی تروریستی با هدف تاثیر گذاری بر روند گفتگوها را نمی پذیریم.

معارضان سوری مورد حمایت عربستان طی ماه گذشته به همراه سایر گروه‌های معارض در شهر ریاض نشستی را ترتیب دادند و در بیانیه پایانی آن بر لزوم کناره گیری بشار اسد قبل از دوره انتقالی تأکید کردند؛ امری که منجر به اعتراض دولت سوریه شد و به همین دلیل هیئت دمشق، مذاکرات ژنو ۸ را ناتمام گذاشت و به سوریه بازگشت.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم

در شب برتری 4-1 الاهلی عربستان مقابل ضمک در لیگ حرفه ای این کشور،  ریاض محرز و روبرتو فیرمینو گل های سوم و چهارم الاهلی را به ثمر رساندند.

دانلود (14MB)

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان