Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رئیس پلیس پایتخت گفت: سه نفر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی در شهرری و فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی با توجه به اینکه در چند روز گذشته تعدادی از اراذل و اوباش در فضای مجازی اقدام به تهدید یکدیگر و امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده بودند، با اشاره به برخورد ضربتی پلیس پایتخت با این موضوع بیان داشت: در پی انتشار فحاشی توسط تعدادی از اراذل و اوباش علیه یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی با هماهنگی مقام قضایی مراتب در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام‌شده، یکی از عاملان اصلی این موضوع به هویت معلوم در محدوده نظام‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته سه نفر دیگر از عاملان اصلی این ماجرا به هویت‌های مشخص در موقعیت‌های شهرری و فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.
رحیمی با تأکید بر برخورد مقتدرانه پلیس پایتخت با هرگونه ایجاد بی‌نظمی و قانون‌شکنی، اظهار داشت: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را خدشه‌دار کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل جلال آفاقی با اشاره به شکست رژیم جعلی و کودک‌کش و متجاوز اسرائیل در افکار عمومی و تنفر جهانی نسبت به جنایت‌های صهیونیستی، در خصوص عملیات گسترده و هجمه روانی موجود هشدار داده، اظهار کرد: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.
وی افزود: غول‌های رسانه‌ای دشمن با استفاده از تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌ها و به مدد وسایل ارتباط جمعی وابسته، تمام تلاش خود را جهت وارونه جلوه دادن وقایع و بازنمایی غیرواقعی به جای واقعیت‌گرایی به کاربسته‌اند.
دادستان اردبیل با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای گفت: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد می‌شود.
آفاقی در این خصوص به عملکرد گشت سایبری دادستانی اردبیل در شناسایی فردی که اقدام به نشراکاذیب در فضای مجازی می‌نمود، اشاره کرده، ادامه داد: دقایقی بعد از شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل دستگیر و بازداشت شد.

دیگر خبرها

  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • اطلاعات سپاه: حمایت از اسرائیل در فضای مجازی جرم است | برخورد قاطع می‌کنیم
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر