Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:02:19 GMT

آسفالت معابر شهرک امور عشایری گیلانغرب+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۰۹۲

آسفالت معابر شهرک امور عشایری گیلانغرب+ تصاویر

شهردار گیلانغرب گفت: با هدف سهولت در تردد عابران و زیبا سازی شهری ،معابر محله شهرک امور عشایری گیلانغرب آسفالت وبهسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهندس علی آرامشخواه در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت: بهسازی و آسفالت محلات و معابر معیوب سطح شهر بر اساس اولویت های ثبت شده بصورت مستمر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد :شهرک امور عشایری  از محله های تازه تاسیس شهر است  که با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات آسفالت و بهسازی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

آرامش خواه افزود:برای آسفالت معابر این شهرک 1000 تن آسفالت مورد استفاده قرار میگیرد که به نوعی بستر ساز تردد و رضایت مندی اهالی این شهرک را به همراه خواهد داشت.

شهردار گیلانغرب  با ابراز این موضوع که هدف مجموعه شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خدمت صادقانه به همشهریان عزیز است ابراز امیدواریکرد: تا پایان فصل عمرانی کاری امسال بتوانیم نسبت به تداوم خدمت به همشهریان عزیز در خصوص بهسازی و آسفالت معابر و محلات با توجه به اعتبارات و منابع مالی محدود موجود اقدام کنیم.

 

تصاویر تکمیلی:   

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان