Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - تیم فوتبال پیکان تهران در دیداری تدارکاتی دیگر تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم های پیکان تهران و سپاهان اصفهان که در اردوی تدارکاتی نیم فصل جام خلیج فارس، در جزیره کیش به سر می برند، شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه المپیک این جزیره به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار دوستانه اما به نسبت پر برخورد تیم پیکان در نیمه اول بازی و از روی اشتباه مدافعان سپاهان توانست با زدن 2 گل از تیم اصفهانی پیش افتد.
نیمه دوم این دیدار که توسط داورانی از جزیره کیش قضاوت می شد ، بدون گل ادامه یافت تا اینکه در دقایق پایانی بازی برخورد شدید 2 بازیکن از هر 2 تیم با یکدیگر موجب آسیب دیدگی بازیکن پیکان شد و داور بازی نیز پس از این حادثه سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
به گزارش ایرنا از محل برگزاری این دیدار ، سینا اسدبیگی بازیکن تیم امید پیکان در این برخورد دچار شکستگی شدید از ناحیه ساق پای راست شد و به بیمارستان کیش منتقل شد.
تیم های لیگ برتری فوتبال سپاهان اصفهان، پیکان تهران و پدیده مشهد هم اکنون اردوی تدارکاتی همزمانی را در جزیره کیش برپا کردند.
بر اساس اعلام جدول تمرینی اداره ورزش جزیره کیش، کاروان ورزشی این سه تیم تا 28 آذرماه تعصیلات نیم فصل را در جزیره کیش سپری خواهند کرد.
تمرینات این سه تیم لیگ برتری هر روز و در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
تیم فوتبال پدیده مشهد هم اکنون با 24 امتیاز در رتبه پنجم، سپاهان با 15 امتیاز در رده 12و تیم پیکان با 25 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود و هم اینک تیمها در تعطیلات نیم فصل به سر می برند.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد

محمد ربیعی می گوید شهرآورد اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر باشد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد تیمش با توجه به بضاعتی که داشته فوتبال بازی کرده است.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت:

بازی به نسبت درستی انجام دادیم و هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش‌جهان بازی کردند، سعی کردیم کم‌تر موقعیت دهیم.

وی ادامه داد:

سپاهان تیم پرمهره و دارای بازیکنان خلاقی است، پنالتی که برای سپاهان گرفته شد، مقاومت ما‌ را شکست، بعد از آن بازتر بازی کردیم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

ربیعی تصریح کرد:

نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم، تیم ما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان ۲ پنالتی محرز‌تر برای ما گرفته نشد اما این‌ها در بازی طبیعی است، شاید شانس من است؛ کمیته داوران مصداق غلط نداشته باشد اما ۵۰ - ۵۰ ها را برای تیم ما نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد:

پنالتی‌های سخت‌گیرانه علیه ما گرفته شده است، اخراج کامیابی‌نیا مقابل هوادار سخت‌گیرانه بود.وی با اشاره به کیفیت بازی گفت: بازی کیفیت مد نظر را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم، شاید این مدل بازی باب دل من نباشد اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر باشد.

ربیعی در پایان گفت:

با فاصله کم بازی داریم، بازی تمام شده است و باید ریکاوری جسمی و ذهنی داشته باشیم و برای بازی بعدی آماده شویم، ۷ بازی دیگر در لیگ داریم، امیدوارم در نهایت با توجه به اسکواد محدودی که داریم، طبق برنامه‌ای که داشتیم، نسبت به سال گذشته بهتر باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد