Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:35:16 GMT

آغوش سازمان بسیج اساتید بر روی همه سلایق باز است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۳۲۸

آغوش سازمان بسیج اساتید بر روی همه سلایق باز است

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: آغوش این سازمان برای همه سلایق باز است تا از طریق این گردهمایی به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید در اجلاس بسیج اساتید تهران بزرگ که با حضور جمعی از اعضای این سازمان در مرکز همایشهای بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به رویکرد این سازمان در دوره جدید اظهار داشت: بناست در این سازمان رویکرد حل‌المسائلی نسبت به مسائل کشور داشته باشیم و با استفاده از توانمندیهای همه بخش‌ها در کنار بسیج اساتید، باری بر دوش دانشگاهها نباشیم و تلاش کنیم برای حل موضوعات کشور راهکار و راه‌حل عملیاتی ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیج اساتید در دوره جدید فعالیت خود به دنبال این است که مسائل و مشکلات مردم و دولت را در حوزه ملی و استانی با یاری اساتید بسیجی و با حداکثر ظرفیت و با تجمیع همه استعدادها برطرف کند.

زارعی با اشاره به سازوکار جدید سازمان بسیج اساتید یادآور شد: با تلاش دوستانی چون دکتر شفیعی و لشکری از همه سلایق در سازمان بسیج اساتید استفاده می‌شود. از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم اختلافات را کنار بگذارند و برای کمک به مردم گرد هم آیند زیرا آغوش این سازمان برای همه سلایق باز است تا از طریق این گردهمایی به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/

R1011173/P30441/S1,14/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود