Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم محمد زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به ماده یک قانون انحصار دخانیات و تبصره ماده 7 قانون کنترل و مبارزه ملی با دخانیات ، توزیع و فروش فرآورده های دخانی از سوی اشخاص فاقد مجوز پروانه فروش ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی می شود.
وی یادآورشد: به منظور جلوگیری از هرگونه توزیع غیر مجاز عرضه کنندگان محصولات دخانی، متقاضیان باید اقدامات اولیه صدور مجوز توزیع استانی کالای دخانی را از طریق مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستانها و تسلیم درخواست عاملیت و تهیه مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد زاده بیان کرد: کلیه دارندگان پروانه کسب معتبر از اتحادیه های صنفی خواروبار فروشان، عطاری و سوپر مارکت داران ملزم به داشتن پروانه خرده فروشی کالای دخانی هستند.
وی افزود: پروانه خرده فروشی توسط اتحادیه صنف مربوطه و با اعتبار یکساله صادر می شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه

سرهنگ مستجاب فتحی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن روغن موتور شامل ۴۲۵ بطری، سطل و قوطی انواع روغن موتور خارجی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند؛ از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری