Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@17:45:27 GMT

خانه نشینی 4 هزار کارگر ذوب آهن اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۴۷۶

خانه نشینی 4 هزار کارگر ذوب آهن اصفهان

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان با مازاد نیروی انسانی روبروست از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن 4 هزار کارگر این کارخانه علاوه بر دریافت حقوق و مزایا خانه نشین می شوند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، مرتضی لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما ؛ تعداد کارگران فعال در ذوب اهن اصفهان را در سال 84 نزدیک به 9 هزار نفر برشمرد و از اینکه این تعداد در همان سال ها به 16 هزار نفر رسید ابراز تاسف کرد و گفت : این رویکرد هم در کاهش بهره وری و هم در تنگ شدن عرصه برای تولید تاثیر جدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم ترین معضل پیش روی برخی بنگاه های اقتصادی تحت پوشش شستا را مازاد نیروی انسانی دانست و گفت : شستا درنظر دارد در کنار اجرایی شدن برنامه های حمایتی از کارگران تعداد انها را کاهش دهد.

لطفی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران به هیچ وجه در اجرای برنامه های اقتصادی شستا به خطر نمی افتد، افزود : تا اجرای این برنامه ها مدیران بنگاه ها تحت پوشش از جذب نیروی انسانی منع شده اند.

وی دیگر برنامه های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را فروش 57 بنگاه اقتصادی مقیاس کوچک و سوددهی محدود به ارزش 1000 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح ها هیچ خسارتی به کارگران وارد نمی شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل

دریافت 25 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

کد خبر 845278 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !