Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هر کار و پروژه‌ای سپاه حضور داشته و با وجود بدهی سنگین دولت، سپاه از ادامه کار خود در عرصه عمران و آبادانی کوتاه نمی‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات سپاه را یک نهاد انقلابی و مردمی دانست و گفت: اگر امروز هم سپاه در کشور و منطقه منشأ اثر است، به سبب پشتیبانی و حمایت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج و سپاه در ساختار خود باید از نظر اعتقادی و ایمانی خود را تقویت و در جامعه نیز نقش آفرینی کند، و به دلیل همین ساختار مردمی و بسیج کنندگی، سپاه توانسته بسیاری از کارها را بدون در نظر گرفتن اعتبار و محاسبات ریاضی انجام دهد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به بدهی ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سپاه گفت: سپاه افتخار می‌کند که زیر نظر مقام معظم رهبری و تنها با نظر فرمانده کل قوا، بدون در نظر گرفتن محاسبات دنیوی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در هر کار و پروژه‌ای سپاه حضور داشته و با وجود بدهی سنگین دولت، سپاه از ادامه کار خود در عرصه عمران و آبادانی کوتاه نمی‌آید.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره کمک بدون چشم‌داشت سپاه به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: همه مسئولین باید در راستای تقویتِ بسیج تلاش کنند، این خواسته امام(ره) و مقاوم معظم رهبری است.

وی مبانی حرکت سپاه را اسلام، حاکمیت اسلامی، قانون اساسی و پیروی از سیره امام(ره) و ولایت مطلقه فقیه عنوان و تصریح کرد: سپاه در دفاع از ارزش های انقلاب، ولایت پذیری و دفاع از جبهه روحانیت و مرجعیت دینی که این روز‌ها به شدت مورد هجمه قرار گرفته است برای خود حد و مرزی نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خاتمه خاطرنشان کرد: سپاه نیرویی توانمند برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌الله نجفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات معارفه و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی تکریم شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد