Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: سرپرست باشگاه در تماسی که با ایشان داشتم اعلام کردند، مذاکرات با باشگاه ریزه اسپور ترکیه خوب پیش رفت و ظرف روزهای آینده خبرهای خوبی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در تماسی که با آقای گرشاسبی در ترکیه داشتیم، ایشان با ابراز رضایت از روند مذاکرات با ریزه اسپور اعلام کردند؛ مذاکرات به خوبی پیش رفته و پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این گفت‌وگوها نیز ظرف روزهای آینده خبرهای خوبی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سرپرست باشگاه پرسپولیس که برای به نتیجه رساندن مذاکرات، بازگشت خود به کشور را به تعویق انداخته بودند، امشب (پنجشنبه)  به تهران باز می‌گردد.

 

انتهای پیام/

R7858/P30441/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت