Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@13:40:51 GMT

دستگیری عامل سرقت به عنف با "کلت قلابی"

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۵۵۵

سردار قادر کریمی اظهار داشت: غروب روز نوزدهم آذرماه فردی با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک فقره سرقت به عنف در بلوار هاشمیه مشهد خبر داد.با توجه به این که در این گزارش اعلام شده بود عامل سرقت اسلحه کلت کمری در اختیار دارد بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر و تیم‌های گشتی کلانتری هفت تیر وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کریمی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد عامل سرقت با ورود به سوپر مارکت مقداری کالا خرید کرده و سپس در حالی که اسلحه کلت کمری به همراه داشته با تهدید از پرداخت مبلغ خرید امتناع کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: بررسی‌های علمی کارشناسان پلیس در همان دقایق اولیه گویای این مطلب بود که اسلحه کلت استفاده شده در سرقت از سوپر مارکت قلابی است.

سردار کریمی اظهار داشت: تیم دایره تجسس کلانتری هفت تیر با تحقیقات بعدی و اقدام‌های گسترده اطلاعاتی توانستند متهم را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

وی گفت: پلیس مخفیگاه متهم را نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی محل را به طور ضربتی مورد بازرسی قرار داد.در این عملیات متهم اصلی پرونده که جوانی 20 ساله است و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و فرد دیگری که 24 ساله است دستگیر و 2 قبضه چاقو و یک قبضه اسلحه کلت قلابی کشف شد. با دستورات مراجع قضائی تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: تسنیم       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین