Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران زائر حسینی یک روز قبل از اربعین‌حسینی با پای پیاده از شهرهای مختلف خوزستان به شهرستان شوش می‌آیند تا در کنار آرامگاه دانیال نبی(ع) به عزاداری برای فرزند پیامبر(ص) بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، یک روز قبل از اربعین‌حسینی(ع) حال وهوای شوش کربلایی است و غرق سوگ و ماتم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران زائر حسینی یک روز قبل از اربعین‌حسینی با پای پیاده از اغلب شهرستان‌های خوزستان به سمت شهرستان شوش راهپیمایی می‌کنند تا در این روز اربعین‌حسینی در حرم دانیال نبی(ع) عزاداری بپردازند.

این زائران پای پیاده، به منظور تجدید بیعت با امام شهیدان در روز اربعین‌حسینی با ادای احترام به مقام حضرت دانیال‌نبی(ع) ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

این برنامه یکی از سنت‌های عزاداری است که همه ساله به صورت خودجوش در شهرستان شوش برگزار مـی‌شود.

در هر نقطه و مکان شهرستان شوش با پذیرایی خادمان حسینی از زائران رنگ‌ و بو‌ کربلایی به خود گرفته است.

عکس از: سجاد عبیدی‌پور

انتهای پیام/

حال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین حسینی در شوش‌ دانیال به روایت تصویرحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیالحال و هوای اربعین در شوش‌دانیال R41468/P1486/S6,52,57,68/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر