Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:03:07 GMT

سردرگمی محمد نوری در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۵۶۱۳

سردرگمی محمد نوری در تراکتورسازی

هافبک سابق پرسپولیس هنوز از وضعیت خود در تراکتورسازی خبر ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری که بعد از پایان قرارداد خود از السلیه قطر راهی تراکتورسازی شد، بعد از یک و نیم فصل بازی در جمع سرخپوشان تبریزی، در نقل و انتقالات زمستانی وضعیت نامشخصی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوری که علیرغم مصدومیت با توجه به کمبود نفرات و نیاز این تیم، در چند دیدار برای این تیم به میدان رفت، طی روزهای اخیر با شایعاتی مبنی بر حضورش در لیست خروجی باشگاه قرار دارد؛ این در حالی است که علیرغم پیشنهاداتی که دارد، هنوز باشگاه پاسخ قطعی در این زمینه به او نداده است.

نوری که سابقه کاپیتانی پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل با توجه به ممنوعیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالاتی ترجیح داد قرارداد خود را تمدید کند، طی روزهای اخیر در تمرینات تراکتورسازی حاضر نشده و در انتظار پاسخ قطعی مسوولان باشگاه در خصوص آینده خود است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید

 باشگاه تراکتور با مربی تیم ملی برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیش‌تر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسئول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسئول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسئول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • خانه خوبان ؛ محمد نوری
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار