Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان ارجمند در۲۷ مهر ۱۳۲۰ در زاهدان متولد شد. این بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در مجموعه هایی چون امام علی، روزی روزگاری، مختارنامه و فیلم سینمائی دوئل  به ایفای نقش پرداخت.

ارجمند، مدتی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری بود و ظهر روز ۲۳ آذر ۱۳۹۳ بر اثر همین بیماری در سن ۷۳ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت برزو ارجمند پسر وی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از دلتنگی خود برای پدرش نوشت.

ارجمند نوشت:
"نزدیک به هزار و صد روز از رفتنت می گذرد، و هر روزش هزار و صد روز بود، سخت و تلخ و پر از دلتنگی، پر از اشک و خاطره ... در کنارم تو را حس میکنم، در هر لحظه ... روزی نیست که بیدار نشوم و بی اختیار به این فکر نکنم که امروز دیگر تو هستی... در کنارم تو را حس میکنم، اما باور کن که این حس کردن کافی نیست، میخواهم با حواس پنجگانه ام حست. کنم.
میخواهم زنگ صدایت دوباره وجودم را بلرزاند، راستی بابا چقدر صدایت زیبا و عجیب بود، چقدر دلتنگ حرف زدن با تو ام.

در کنارم تو را حس میکنم، با تو حرف میزنم، اما خسته ام از تصور شنیدن صدایت، گوشهایم دلتنگ شنیدن صدای توست... اسمم را صدا نمیزدی، یادت هست؟
همیشه نام خودت را میگفتی: بابا؟
این: بابا؟‌ی سوالی معنیش میشد: برزو

در کنارم تو را حس میکنم، وقتی در یک سکانس سخت کار گیر میکنم و هیچکس جز تو نمیتواند کمکم کند، بی اختیار دستم به سمت موبایلم می رود، اما شماره تو هزار و صد روز است که خاموش است، و این خاموشی ربطی به شبکه‌های مخابراتی ندارد، تو واقعاً در دسترس نیستی.
در کنارم تو را حس میکنم، وقتی با جانیار بازی میکنم، وقتی با جانیار قدم میزنم، وقتی ... وقتی ... وقتی. در کنارم تو رو حس میکنم ... تا زنده ام ... تا وقتی هستم ... تا چند هزار و صد روزِ دیگر؟. نمیدانم ... در کنارم تو را حس میکنم
سه سال گذشت
گریم: استاد عبدا... اسکندری"




انتهای پیام/

دلتنگی برزو ارجمند برای پدرش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاریخ نویس ارامنه ایران درگذشت کاریکاتور نیویورک تایمز از نسل کشی ارامنه (+عکس)

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر