Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس نمایندگان آمریکا طرح افزایش نظارت قوه مقننه این کشور بر معاملات هواپیما با ایران را به تصویب رساند.به گزارش بلاغ، مجلس نمایندگان آمریکا طرح افزایش نظارت قوه مقننه این کشور بر معاملات هواپیما با ایران را به تصویب رساند.

مجلس نمایندگان آمریکا طرح افزایش نظارت قوه مقننه این کشور بر معاملات هواپیما با ایران را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح با 252 رأی مثبت در برابر 167 رأی مخالف به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید و برای تبدیل شدن به قانون بایستی در دیگر شاخه قانونگذارای آمریکا، مجلس سنا هم به تصویب برسد.

طرح شماره 4324 خواستار افزایش نظارت کنگره بر مبادلات مالی مربوط به فروش هواپیماهای مسافربری به ایران است.

مطابق این طرح، وزارت خزانه‌داری آمریکا بایستی ظرف حداکثر 30 روز بعد از صدور مجوزهای مالی برای فروش هواپیمای مسافربری به ایران، گزارشی را در این باره به نهادهای مربوط کنگره ارائه کند.

این طرح برای تبدیل شدن به قانون بایستی در دیگر شاخه قانونگذاری آمریکا، سنا هم به تصویب رسیده و سپس به امضای رئیس‌جمهور آمریکا برسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا

سنای آمریکا با اکثریت آراء بسته حمایتی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان را تصویب کرد تا برای تصویب نهایی به امضای جو بایدن برسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 4 روز پس از تصویب بسته حمایتی 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس نمایندگان این کشور، مجلس سنا نیز آن را تصویب کرد.

خبرگزاری رویترز نوشت که نمایندگان سنا، این لایحه را برای تأیید نهایی به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌کنند. جو بایدن پیش از این گفته بود که به بلافاصله پس از تصویب این بسته حمایتی، آن را امضا خواهد کرد.

از میان این 95 میلیارد دلار، بیش از 60 میلیارد دلار سهم اوکراین خواهد بود و حدود 26 میلیارد دلار نیز به رژیم اسرائیل اختصاص می‌یابد؛ 8 میلیارد دلار نیز به تایوان می‌رسد.

گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراینواکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌هاپس از تصویب این بسته حمایتی، جو بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت که  امروز آن را امضا خواهد کرد تا به سرعت وارد روند اجرایی شود.

چهار روز پیش قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام پس از ماه‌ها انتظار با غلبه بر جمهوری‌خواهان سرسخت مخالف، یک بسته قانونی کمک 95 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، اسرائیل و تایوان را در جریان یک رأی‌گیری گسترده دوحزبی ارائه کردند.

پس از اینکه کاخ سفید بودجه پیشنهادی خود را برای سال مالی 2025 منتشر کرد، دولت جو بایدن از کنگره خواست درخواست کمک 61.4 میلیارد دلاری به اوکراین را تأیید کند.

اما جنبش حماس نیز در واکنش به تصویب کمک 26.38 میلیارد دلاری مجلس نمایندگان برای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام آمریکا تأییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل‌کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به‌راه انداخته است».

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا