Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@07:42:28 GMT

رقص جالب ژاوی با لباس عربی و شمشیر

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۶۰۹۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی ، اسطوره بارسلونا و هافبک السد قطر که آخرین سال بازیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد، در جشن روز ملی قطر شرکت کرد و با پوشیدن عمامه و لباس اعراب، جلوه ویژه‌ای به مراسم بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو رقص جالب ژاوی با لباس عربی و شمشیر که از یکی از افراد آن منطقه در حال یادگیری است مشاهده می کنید.

ژاوی یکی از بهترین بازیسازهای نسل خود یا شاید بهترین بازیساز در طول تاریخ فوتبال باشد. توانایی ژاوی متکی بر پیدا کردن و بهره‌وری از فضا است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمیک، بهترین موسسه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا

هنگامی که می‌خواهیم محصولی را بخریم یا این‌که از خدمات یک موسسه استفاده کنیم، بزرگ‌ترین سوالی که برای ما پیش می‌آید، درباره اعتبار خدمات موسسه است.

آیا این موسسه تضمینی برای کیفیت محصولات و خدماتش دارد؟ با چه افرادی همکاری می‌کند؟ خدمات خود را به چه موسسات و سازمان‌هایی ارائه داده است؟ خدمات زبانی مانند ترجمه مقاله، ترجمه کتاب و ترجمه رسمی مدارک نیز از این قاعده، مستثنی نیستند.

اگر دنبال یک دارالترجمه آنلاین می‌گردید و سوالاتی از این دست، برای شما هم پیش آمده، نگران نباشید. شما می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات موسسه ترجمیک استفاده کنید. این موسسه که با بیش از ۲۰هزار مترجم، ویراستار و نویسنده محتوا همکاری می‌کند، انواع خدمات زبانی هم‌چون خدمات ترجمه مقاله، ترجمه متون تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه رسمی مدارک، ترجمه همزمان، پارافریز تخصصی، ویرایش تخصصی و نیتیو و تولید محتوا را ارائه می‌دهد.

اما چرا خدمات ترجمیک گزینه مناسبی به شمار می‌آید؟ چرا می‌توانیم به ترجمیک اعتماد کنیم؟ هزینه ترجمه و سایر خدمات در این موسسه به چه صورت است؟ در ادامه به این می‌پردازیم که چرا موسسه ترجمیک بهترین گزینه برای ثبت سفارش ترجمه، ویرایش و تولید محتوا است. پس همراه ما باشید!

خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک

به جرئت می‌توان گفت که سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، ارائه‌دهنده جامع‌ترین خدمات زبانی است. خدمات این موسسه، انواع مختلفی هم‌چون ترجمه تخصصی، ترجمه مقاله و کتاب، ترجمه رسمی مدارک، ترجمه همزمان، ویرایش تخصصی و نیتیو، پارافریز تخصصی و انواع خدمات تولید محتوا را در بر می‌گیرد.

کلیه این خدمات با همکاری مترجمان، ویراستاران و نویسندگان متخصص و متعهد ارائه می‌شود. هم‌چنین این نکته نیز قابل ذکر است که موسسه ترجمیک با بیش از ۲۰هزار مترجم، ویراستار و نویسنده ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که سفارش ترجمه شما در هر زمینه‌ای که باشد، توسط فردی متخصصی در همان زمینه انجام می‌شود.

هزینه ترجمه تخصصی متون در موسسه ترجمیک

احتمالا یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای شما هم مطرح شده است، این است که تعرفه خدمات سایت ترجمه ترجمیک به چه صورت است؟ با توجه به این‌که افراد گوناگون، هنگام ثبت سفارش اهداف یکسانی ندارند و به سطوح متفاوتی از خدمات نیاز دارند، بنابراین این موسسه پلن‌های مختلفی از خدمات را ارائه داده است.

از جمله این پلن‌ها می‌توان به برنزی (عمومی)، نقره‌ای، طلایی و طلایی بازخوانی اشاره کرد. این پلن‌ها در مواردی هم‌چون سطح تخصص مترجم، مدت زمان تضمین کیفیت، امکانات جانبی و هزینه خدمات با هم متفاوت هستند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هزینه ترجمه، پلن‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را با توجه به شرایطتتان انتخاب کنید.

فرایند ثبت سفارش در موسسه ترجمیک

ثبت سفارش در موسسه ترجمیک به راحتی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. ابتدا باید به صفحه ثبت سفارش ترجمه مراجعه کنید و نوع خدمت موردنظر را انتخاب کنید. پس از آن، نوبت به انتخاب زبان مبدا و مقصد می‌رسد. سپس باید فایل ترجمه خود را بارگذاری کنید و سایر جزئیات را تکمیل کنید. اکنون ثبت سفارش اولیه انجام شده است.

در کمتر از ۱۵دقیقه، قیمت‌گذاری سفارش شما انجام می‌شود و طی تماس تلفنی به شما اطلاع داده می‌شود. پس از پرداخت هزینه، سفارش شما به مترجمی متخصص در همان زمان ارجاع داده می‌شود. هم‌چنین سفارش انجام‌شده به صورت بخش به بخش در پنل شما بارگذاری می‌شود.

توجه داشته باشید که کلیه مراحل ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می‌شود و برای هیچ کدام از مراحل، نیازی به مراجعه حضوری نیست. در نهایت نیز فایل نهایی سفارش انجام‌شده در پنل شما ارگذاری خواهد شد. بنابراین لازم نیست که بابت پیچیدگی مراحل یا سایر چالش‌ها کوچک‌ترین نگرانی داشته باشید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات موسسه ترجمیک

یکی دیگر از ویژگی‌های خدمات موسسه ترجمیک، پشتیبانی ۲۴ساعته است. هر زمان که سوالی برای شما پیش آمد یا با چالشی در زمینه ثبت سفارش، قیمت‌گذاری و ... مواجه شدید، کافی است که با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ترجمیک آماده پاسخ‌گویی به شما و رفع مشکلات هستند.

هم‌چنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت ترجمیک، تیکت ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

تضمین کیفیت و زمان تحویل خدمات موسسه ترجمیک

یکی از چالش‌های اساسی کارفرمایان برای برون‌سپاری پروژه‌های ترجمه، ویرایش و تولید محتوا به یک موسسه آنلاین این است که چگونه به خدمات این موسسه اعتماد کنیم؟ سایت ترجمه تخصصی ترجمیک برای رفع این چالش، تمهیداتی اندیشیده است.

اولین نکته این است که کلیه خدمات موسسه ترجمیک دارای تضمین کیفیت و زمان تحویل هستند. بنابراین لازم نیست که بابت سفارش‌های خود نگران باشید. هم‌چنین کلیه سفارش‌ها توسط تیم پایش کیفی ترجمیک ارزیابی و بررسی می‌شوند تا هم کیفیت بالایی داشته باشند و هم این‌که در آن‌ها از ترجمه ماشینی استفاده نشده باشد.

سومین نکته هم این است که سفارش‌های بیشتر از ۱۰۰۰ کلمه، به صورت بخش به بخش در پنل کارفرما بارگذاری می‌شود. در این حالت، کارفرما می‌تواند بر پیشرفت و کیفیت پروژه انجام‌شده نظارت داشته باشد. هم‌چنین در صورت لزوم، نکاتی را هم به مترجم یادآوری کند.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که کلیه مترجمان، ویراستاران و نویسندگان همکاری با سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، قبل از شروع همکاری آزمون‌هایی را گذرانده‌اند و طبق همان سطح گرفته‌اند. بنابراین می‌توان به تجربه، دانش و تخصص آنان اعتماد کرد.

نتیجه‌گیری

با بررسی خدمات موسسه ترجمیک دیدیم که این موسسه از هر جهت، شرایط مناسبی را برای کارفرمایان فراهم کرده است. تعدد و گستردگی خدمات به همراه همکاری با بیش از ۲۰هزار مترجم، نویسنده و ویراستار باعث می‌شود که کارفرمایان بتوانند با خیالی آسوده انواع سفارش‌های خود را به این موسسه بسپارند.

هم‌چنین سفارش‌ها به صورت بخش به بخش در پنل کارفرما بارگذاری می‌شود. بنابراین کارفرما مستقیما بر کیفیت و پیشرفت پروژه نظارت می‌کند. کلیه سفارش‌ها توسط تیم پایش کیفی ترجمیک بررسی می‌شوند تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. البته توجه داشته باشید که کلیه خدمات سایت ترجمه ترجمیک دارای تضمین کیفیت و زمان تحویل هم هستند.

هر زمان هم که سوالی برایتان پیش آمد، کافی است با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای مشاهده خدمات و ثبت سفارش هم کافی است که به سایت ترجمه ترجمیک مراجعه کنید! پس اگر به خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا نیاز دارید، همین الان و با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید!

کد خبر 736752

دیگر خبرها

  • خنده‌های عجیب اینیگو مارتینز به ژاوی (فیلم)
  • واکنش جالب نیمکت بارسلونا به کارت گرفتن ژاوی مقابل اتلتیکو مادرید + عکس
  • شوخی جالب ژاوی با کاپیتان اتلتیکو
  • ژاوی: اکنون زمان رؤیاپردازی است/ لواندوفسکی عالی بود
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • کفش ایرانی بهترین مرغوبیت را دارد
  • ترجمیک، بهترین موسسه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا
  • بهترین مرکز چاپ پرچم کجاست؟
  • از صحبت‌های جالب شمسایی تا قول هاشمی برای حضور در فینال/ وقتی وزیر پنالتی زد+ فیلم