Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل باربوسا به صورت قرضی از اینتر راهی بنفیکا شد اما عملکرد مناسبی در این تیم ندارد و به همین دلیل شاید دوباره به لیگ‌ برزیل بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم سائوپائولو و فلامینگو قصد دارند گابریل باربوسا را به صورت قرضی از اینتر به خدمت گیرند و در دوره قرضی، قسمتی از دستمزد وی را در نیز بپردازند؛ پیش از این دو تیم، باشگاه سانتوس نیز علاقه مند به جذب او بود اما قصد نداشت حتی قسمتی از دستمزد باربوسا را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم برزیلی در سال ۲۰۱۶ و در ازای ۳۰ میلیون یورو به اینتر پیوست اما نتوانست در لیگ ایتالیا ارزش های خود را اثبات کند و به صورت قرضی به بنفیکا پیوست؛ اما در این تیم پرتغالی نیز عملکرد مطلوبی ندارد و احتمالا در ژانویه به لیگ برزیل باز می گردد.

به نقل از مدیاست پریمیوم و uol، تیم سائوپائولو اطمینان دارد که می تواند دوباره وی را به روز های اوجش باز گرداند و همچنین قصد دارد قسمتی از دستمزد وی را بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • ساسولو - اینتر
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد