Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - نتایج رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا پنجشنبه شب در جزیره کیش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل بازی ها در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش، هفته اول رقابت های قهرمانی زیر 13 سال در بخش پسران برگزار شد و تایم آل عزمه از سوریه مقام نخست را بدست آورد. همچنین یونس طلاور از ایران ، فادی بیدان از لبنان و آریو جوادی و امیر علی قوام از ایران به ترتیب در جایگاه دوم تا پنج ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته اول مسابقات قهرمانی زیر 13 سال دختران نیز با برتری ماریا وریدی از لبنان برگزار شد و در این رده نیز مشکات الزهرا صفی، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی چراغی و ماندگار فرزانی همگی از ایران به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم ایستادند.
هفته دوم این رقابت ها از فردا جمعه 24 آذر ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
این رقابت ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.
شهرزاد شیخ صراف و تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این رقابت ها از 20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.
سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس از کشورمان، ناظر این رقابت‌هاست و امیر مهدویان به عنوان سرداور و امیرحسین موسوی، شایسته رحمتی و لعیا خیام باشی نیز داوری این رقابت ها را عهده دارند.
دور قبل این رقابتها سال گذشته در کشور اردن برگزار شد.
جزیره کیش به دلیل داشتن مجموعه ورزشی المپیک و شرایط آب و هوایی مناسب در فصل زمستان از پتانسیل مناسبی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی داخلی ، ملی و بین المللی برخوردار است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند ** انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد