Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر حسین زارع با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ کسی به دنبال بستن فضای مجازی نیست، اظهار کرد: ایشان در ادامه می‌فرمایند که این کار عاقلانه نیست ولی رها کردن این قضیه هم با توجه به اینکه در اکثر کشورهای جهان برای حفظ فرهنگ و عقاید متعالی چهار چوب‌هایی در نظر میگیرند، جایز نیست و از این فرموده ایشان باید متوجه شد که این پدیده دارای نکات مثبت و منفی بسیاری است که در قالب قانون می‌توان از عمومیت، کاهش هزینه، دستیابی آسان، تبادلی و تعاملی بودن این فضا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نام برد.

وی افزود: فضایی که مرزهای جغرافیایی و سیاسی را گسترش داده است تبادلات پژوهشی و علمی و عدالت رسانه ای را بهبود بخشیده فضای بدی نیست.

زارع افزود: حال که فضای مجازی فرصت مناسبی برای استفاده بهینه در همه زمینه‌های علمی ،پژوهشی و اجتماعی است نباید به فضایی ملتهب و متشنج تبدیل شود و نباید با این ابزار به اشخاص حقیقی و حقوقی هتک حرمت شود و از آن برای افزایش هنجار شکنی و آشفتگی فرد وتسویه حساب‌ها وعقده‌های سیاسی در جامعه استفاده نشود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان ادامه داد: همچنین از نگاه دیگر می‌توان به قضایای برون مرزی پشت پرده این امکان اشاره کرد؛ آنجا که دشمنان انقلاب که شاکله وجودیشان معاندت با اصل نظام و جمهوری اسلامی است با صرف هزینه‌هایی هنگفت سعی در تصرف عقل و قلب هر ایرانی را دارد که منزوی کردن افراد و بالاخص جوانان این مملکت را در پی خواهد داشت. همانجاست که نقش ما وامثال ما بسیار خطیر و سخت خواهد شد که اگر دیر بجنبیم دشمن از ما فرسخ‌ها جلو‌تر است.

وی از دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی و فرهنگی که باید با تخصص به میدان بیاید یاد کرده و اضافه کرد: دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد دست همکاری به سوی هر فعال انقلابی اعم از اساتید گرامی و دانشجویان عزیز دراز کرده و در خواست یاری در این زمینه را دارد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکارهایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند پیشرفت مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد اعتلای استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهادها تاکید کرد.

عزیزالله گنجی، رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل نیز در این بازدید در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود؛ استاندار مازندران پیش از این بازدید؛ در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور مقام عالی دولت در استان، از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902937

دیگر خبرها

  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود