Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@05:56:34 GMT

آموزش «خوشنویسی» و «تذهیب» پیشرفته در شهرری

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۷۲۶۰

آموزش «خوشنویسی» و «تذهیب» پیشرفته در شهرری

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در رشته خوشنویسی استاد کامران کوهستانی و در رشته تذهیب استاد رفعت السادات موسوي از هنرمندان و مدرسان انجمن خوشنویسان ایران به تعلیم هنرجویان می پردازند.

بر این کلاس ها روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با حمایت انجمن خوشنویسان شهرری و شهرداری منطقه 20 در کافه کتاب شهرری دایر خواد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در مجموعه كافه كتاب شهرري به منظور توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني، ترويج هنر و فرهنگ غني ايراني اسلامي و همچنين ايجاد مكاني آرام و مفرح براي هنرمندان، فرهيختگان، انديشمندان و به خصوص جوانان، نوجوانان و كودكان ملك ري، خدمات رساني فرهنگي صورت می پذیرد.

كافه كتاب شهرري در ضلع شمالی میدان نماز، داخل مجموعه فرهنگی هنری دروازه ری قرار دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد