Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@16:13:44 GMT

سالار عقیلی مهمان جشنواره نوای خرم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۷۵۸۲

سالار عقیلی مهمان جشنواره نوای خرم شد

چهارمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم 4) جمعه 24 آذرماه به پایان می رسد. پنج شنبه 23 آذر چهارمین و آخرین بخش مرحله رقابتی جشنواره در حالی برگزار شد که سالار عقیلی استاد آواز سنتی ایران به عنوان مهمان و داور بخش تک خوانی حضور داشت. آفتاب‌‌نیوز : چهارمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم 4) جمعه 24 آذرماه به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شنبه 23 آذر چهارمین و آخرین بخش مرحله رقابتی جشنواره در حالی برگزار شد که سالار عقیلی استاد آواز سنتی ایران به عنوان مهمان و داور بخش تکخوانی حضور داشت.

نکته جالب اینکه ماهور پسر سالار عقیلی در بخش دونوازی مرحله رقابتی با ساز تنبک در کنار پیانو حضور داشت.

 در بخش تک خوانی رقابت های امروز، سالار عقیلی پس از اجرای قابل تحسین یکی از شرکت کنندگان، در حالی که ایستاده وی را تشویق می کرد، او را در آغوش کشید و برایش آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است چمعه 24 آذر، تالار وحدت از ساعت 30: 21 میزبان مرحله اختتامیه چهارمین جشنواره وجایزه همایون خرم (نوای خرم 4) خواهد بود.



منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند