Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايرج مسجدي سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد با سه سفير اروپايي ديدار و رايزني کرد.
سفيران کشورهاي آلمان و فرانسه و نيز سفير اتحاديه اروپا در عراق با حضور در سفارت جمهوري اسلامي ايران در بغداد با سفير کشورمان ديدار و گفت و گو کردند.
در اين ديدار در خصوص همکاري هاي دو طرف براي کمک به بازسازي و تقويت پايه هاي اقتصادي عراق تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفيران اروپايي در اين ديدار همچنين از نقش مثبت ايران در مبارزه با تروريسم در عراق تقدير و تشکر کردند.
براساس اين گزارش در ديداري جداگانه راجح الموسوي سفير عراق در تهران نيز با حضور در سفارت جمهوري اسلامي ايران در بغداد با ايرج مسجدي سفير کشورمان ديدار و گفت و گو کرد.
مسجدي در اين ديدار از تلاش هاي دولت و ملت عراق و حسن مهمان نوازي و همکاري آنان در برگزاري باشکوه اربعين حسيني قدرداني کرد.
وي افزود: بدون شک تلاش سفارت عراق در تهران در صدور رواديد براي زائران ايراني با تمام توان و کمال همکاري، قابل امتنان است.
راجح الموسوي سفير عراق در تهران نيز در اين ديدار از پشتيباني ايران از دولت و ملت عراق در مبارزه با تروريسم قدرداني کرد.
وي همچنين با اشاره به تاثير شگرف راهپيمايي زيارت اربعين در شناخت دو ملت از يکديگر گفت: مردم عراق با باز کردن در منازل خود بر روي زائران ايراني ميزان دوستي و علاقه مندي خود به مردم و کشور ايران را ابراز داشته اند.
سفير عراق در تهران همچنين ابراز اميدواري کرد با تلاش بيشتر مسئولان براي رفع برخي کاستي هاي موجود، اربعين سال آينده با شرايط بهتري برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • اسماعیل هنیه به ایران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رایزنی هنیه با امیرعبداللهیان در تهران
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان