Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پس از درگیری ارتش سوریه با تروریست‌های جبهه النصره، روستاهایی نزدیک شمال شرق حماه و جنوب شرق ادلب آزاد شدند.

بر این اساس، ارتش سوریه و هم پیمانانش پس از درگیری با "جبهه النصره" و گروه های هم پیمانش، روستاهای "ام خزیم"، "ام تریكیه"، "شطیب"، "الهویه"، الزبادی"، "رجم الاحمر" و"تل بولص" در شمال شرق حماه و جنوب شرق ادلب را از چنگال تروریست ها آزاد ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

آزادسازی چند روستا در سوریه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک مخفیگاه تروریستی شناسایی شده توسط نهاد‌های اطلاعاتی توسط نیرو‌های امنیتی پاکسازی شد.
این بیانیه افزود: عملیات مذکور در شهر «دیرا اسماعیل خان» از نواحی ایالت خیبرپختونخوا انجام شد که طی آن ۴ تروریست در جریان تبادل سنگین آتش با نیرو‌های امنیتی به هلاکت رسیدند.
ارتش پاکستان اعلام کرد: از این تروریست‌ها که در چند فقره حمله به غیر نظامیان در مناطق مختلف پاکستان تحت تعقیب بوده اند، سلاح و مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
لازم به ذکر است هفته گذشته در حمله به نیرو‌های ارتش پاکستان در منطقه «دیرا اسماعیل خان» ۷ نظامی این کشور کشته شدند.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • اسرائیل جبهه شمال را از دست داد
  • محافل صهیونیستی: اسرائیل جبهه شمال را از دست داده است
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟