Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان با تشريح جلسه اخير اين هيئت، آخرين اخبار از پرونده اتهامات محمود صادقي به يک مرجع تقليد و سلفي‌بگيران مجلس را تشريح کرد. محمد جواد جمالي سخنگوي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان با بيان اينکه در حال حاضر در حدود 15 پرونده در هيئت متبوعش مطرح است، گفت: با توجه به موضوع پرونده‌ها بررسي و رسيدگي به برخي آنها زمان کمتر و برخي زمان بيشتري نياز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره پرونده شکايت 70 تن از نمايندگان از هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها، ادامه داد: نمايندگان شکايت خود را از طريق کميسيون اصل 90 پيگيري مي‌کنند لذا اعضاي هيئت طي نامه‌اي به داوود محمدي رئيس کميسيون اصل 90 خواسته‌اند تا مدارک و مستند شاکيان را در اختيار هيئت نظارت قرار دهد.
بيشتر بخوانيد:بررسي 20 شکايت در هيئت‌نظارت بر رفتار نمايندگان
سخنگوي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در پاسخ به اين پرسش که آيا شکايتي درباره اظهارات اخير محمود صادقي نماينده تهران به هيئت نظارت واصل شده، تصريح کرد: شکايتي از سوي حسين هدايتي و همچنين دفتر آيت الله مکارم درباره اظهارات اخير صادقي به هيئت نظارت واصل نشده است.
جمالي با اشاره به اينکه در جلسه اخير هيئت پرونده شکايت نيروي انتظامي از حمدالله کريمي با حضور بهروز نعمتي از سوي هيئت رئيسه، محمدي از دفتر پارلمان و بنده به همراه سردار اشراق از سوي ناجا بررسي شد، ادامه داد: قرار است اين جلسات ادامه يابد تا اين پرونده به نتيجه برسد.
وي با تاکيد بر اينکه در اين جلسه همچنين شکايت جمعي از مردم شيراز از نمايندگان سلفي‌ بگير با خانم موگريني مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا بررسي شد، ادامه داد: از يک سو به دليل اينکه شاکي مشخص نبود(جمعي از مردم شيراز)، از طرف ديگر اعضاي هيئت نظارت اقدام نمايندگان را خلاف شئونات نمايندگي تشخيص نداده لذا پرونده مختومه شد.
نماينده مردم فسا در مجلس، با بيان اينکه در جلسه اخير هيئت، شکايت محمدرضا پورابراهيمي نماينده کرمان از عليرضا محجوب نماينده تهران درباره اظهارات اين نماينده در زمان راي اعتماد به وزير کار بررسي شد، خاطر نشان کرد: مقرر شد در جلسه آتي هيئت، پورابراهيمي توضيحات خود را در اين باره ارائه کند.
جمالي تصريح کرد: همچنين در جلسه اخير هيئت شکايت دفتر امام جمعه سابق قاعنات از فرهاد فلاحتي نماينده قاعنات درباره مسائل انتخابات رياست جمهوري نيز بررسي شد که اعضاي هيئت با توجه به اظهارات فلاحتي، اقدام وي را خلاف شئونات و وظايف نمايندگي تشخيص ندادند.
سخنگوي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان، گفت: شکايت از احمد صفري و عبدالرضا مصري نمايندگان کرمانشاه درباره چگونگي واگذاري پالايشگاه نفت کرمانشاه بررسي و اعضاي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان اظهارات آنها را مغاير با وظايف و شئون نمايندگي تشخيص ندادند.
انتهاي‌پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم