Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:05:31 GMT

روایت کاخ سفید از تماس پوتین و ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۸۱۰۲

روایت کاخ سفید از تماس پوتین و ترامپ

کاخ سفید در بیانیه‌ای درباره رایزنی تلفنی روسای جمهور آمریکا و روسیه، از تشکر دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین به دلیل اذعان او به دستاوردهای اقتصادی دولت ترامپ خبر داد.

به گزارش مشرق، با گذشت ساعتی پس از انتشار خبر رایزنی تلفنی روسای جمهور امریکا و روسیه از سوی کاخ کرملین، کاخ سفید هم در این باره بیانیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد جمعه بود که کاخ کرملین در بیانیه‌ای از تماس تلفنی دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین و رایزنی آنها درباره روابط دو جانبه و همچنین وضعیت در شبه جزیره کره خبر داد

پس از گذشت تقریبا دو ساعت از انتشار بیانیه کرملین، کاخ سفید هم بیانیه‌ای درباره تماس تلفنی ترامپ و پوتین منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «رئیس‌جمهور ترامپ از رئیس‌جمهور پوتین به خاطر اذعان او به عملکرد قوی اقتصادی آمریکا در جریان کنفرانس خبری سالیانه‌اش تشکر کرد. دو رئیس‌جمهور همچنین درباره کار کردن با یکدیگر برای حل وضعیت بسیار خطرناک کره شمالی هم صحبت کردند».

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟