Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «محمد نظري» مجري برنامه «به خانه برمي‌گرديم» بازيگر سريال «محکومين» به کارگرداني سيد جمال سيد حاتمي شد.
به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون خبرگزاري فارس، تصويربرداري سريال «محکومين» به تهيه کنندگي بهروز مفيد در حالي در پايان راه توليد است که به تازگي پخش تيزرهاي اين سريال از شبکه يک سيما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزهاي پاياني تصويربرداري اين سريال محمد نظري مجري برنامه «به خانه برمي‌گرديم» درکنار بازيگراني چون جعفر دهقان بازي کرده است. نظري در اين سريال در نقش وکيل دهقان نقش آفريني کرده است که به دليل يک اشتباه پاي ميز محاکمه قرار گرفته است.

اين اپيزود به کارگرداني سيد جمال سيد حاتمي مقابل دوربين رفته است.
موضوع اين سريال اپيزوديک، مجازات جايگزين است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غيرعمد، به جاي مجازات زندان، در فضايي ديگر محکوميت مجرم سپري شود.

ليلا زارع بازيگر ثابت اين سريال است و در هر اپيزود با توجه به فيلمنامه، بازيگران جديدي ايفاي نقش مي‌کنند. مسعود کرامتي، تينو صالحي، حسين مهري، علي شادمان، محمد حاتمي، مسعود کرامتي، بهادر مالکي، شيدا خليق، سوگل قلاتيان، افسانه تهرانچي، پريسا راد، مسعود ميرطاهري، امين ميري،‌ آشا محرابي، سپيده خداوردي، پژمان بازغي، سيروس گرجستاني، ساغي زينتي، آتش تقي‌پور، مريم کاوياني، نيما شاهرخ شاهي، کامران تفتي، نگين معتضدي، بهرام ابراهيمي، حسين محجوب، مريم سعادت ،شبنم قلي‌خاني، مليکا شريفي نيا، بيژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، عليرام نورائي و ... نيز در اپيزودهاي ديگر اين سريال حضور خواهند داشت.

داستان يکي از اپيزودها که «فرزند» نام دارد، روايت فرد دارو فروشي است که در خيابان ناصر خسرو تهران کار مي کند. او (مهرداد ضيايي) بدون اينکه بداند، دارويي تاريخ مصرف گذشته را به فردي مي فروشد. پس از مصرف، فرزند آن مرد دچار تشنج شده است و بدنبال آن پدر بچه از اکبر شکايت مي کند و او در دادگاه ضمن اعلام بي اطلاعي از تاريخ مصرف دارو، به جرمش اعتراف مي کند و دادگاه او را بخاطر تخلفي که پذيرفته، حکم جايگزين زندان برايش صادر مي‌کند.

22 قسمت از سريال اپيزوديک محکومين توسط سيدجمال سيد حاتمي و 8 قسمت ديگر توسط حسين قناعت توليد شود.
مجموعه تلويزيوني «محکومين» به تهيه‌کنندگي بهروز مفيد و کارگرداني مشترک سيد جمال سيد حاتمي و حسين قناعت کاري از گروه فيلم و سريال شبکه يک سيماست که در 30 قسمت 45 دقيقه‌اي در دست توليد است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش

ویدیویی از صحبت‌های الهام حمیدی بازیگر مشهور ایرانی در فضای مجازی پربازدید شده است.

الهام حمیدی از بازیگران مشهور سینمای ایران است که در کنار برخی دیگر از بازیگران از جمله شیلا خداداد، بهنوش طباطبایی، یکتا ناصر، الناز شاکردوست و دیگران در نیمه نخست دهه ۸۰ به شهرت رسید. سریال تب سرد و سریال مسافری از هند به شهرت این بازیگر کمک زیادی کرد و پس از آن چند فیلم سینمایی الهام حمیدی را به ستاره سینما مبدل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • رخنه به قلب دشمن