Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پرسپوليس در نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ برتر با اقتدار توانست قهرمان شود.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، پرسپوليس در نيم فصل نخست رقابت هاي ليگ برتر با اقتدار توانست قهرمان شود.
سرخ پوشان پرسپوليس از فعاليت در فصل جابجايي زمستاني محروم هستند. خبرهايي درباره احتمال جدايي دو سه بازيکن سرخ پوشان به گوش مي رسيد که اين خبر تکذيب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام باشگاه پرسپوليس صدور رضايت نامه در پنجره نقل و انتقالاتي زمستاني صادر نميشود و بازيکني جدا نخواهد شد و به شايعات هم توجه نکنيد.
فوتبال
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند