Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@14:26:22 GMT

دستگیری باند دزدان حرفه لوازم داخل خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۱۰۱

حوادث رکنا: ماموران پلیس شهرستان صحنه موفق به دستگیری باند سارقان داخل خودرو شوند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ بهروز فخری ریس پلیس Police شهرستان صحنه استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از وقوع چند فقره سرقت Stealing قطعات خودرو با شگردهای مشابه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند پنج نفره که در زمینه سرقت قطعات خودرو فعالیت داشتند را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه عنوان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات تخصصی به 15 سرقت قطعات خودرو و یک سرقت خانه اعتراف کردند.
سرهنگ فخری با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با سارقان، یادآور شد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سپس روانه زندان Prison شدند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد