Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان پسر سال 96 جام شهید «محسن حججی» با حضور 12 تیم در دو گروه مقدماتی از دیروزآغاز شد.

باشگاه بانک سرمایه و هیات والیبال استان اصفهان به عنوان میزبان دور مقدماتی این رقابت ها هستند که دیدارهای دور مقدماتی گروه هیک در اردوگاه شهید چمران شهر رامسر و گروه دوم در کاشان به مدت پنج روز (تا 27 آذرماه) پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، کاله مازندران، شهرداری ورامین، شهرداری تبریز و سارویه ساری در گروه یک این رقابت ها در رامسر با نظارت یونس حسن زاده به مصاف یکدیگر می روند.

در نخستین روز این رقابت ها سه دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

شهرداری تبریز ۳ – سارویه ساری یک

بانک سرمایه ۳ – شهرداری ورامینن ۲

کاله مازندران ۳ – پیکان تهران صفر

همچنین در کاشان تیم های رعد پدافند کاشان، شهرداری ارومیه، سایپا تهران، هاوش گنبد، خاتم اردکان و شمس با نظارت حمید حق بین برای چهار سهمیه مرحله نهایی به مصاف یکدیگر می روند.

در نخستین روز بازی های این منطقه نیز سه دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

خاتم اردکان 3 – شمس 2

سایپا تهران 3 – رعد پدافند کاشان یک

شهرداری ارومیه 3 – هاوش گنبد صفر

از هر گروه دور مقدماتی چهار تیم به مرحله نهایی لیگ برتر رده سنی جوانان صعود می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا از پنج تا ۱۲ خرداد سال ۱۴۰۳ به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

حضور شایسته در این رقابت‌ها از برنامه‌های کوتاه مدت والیبال زنان است تا ملی‌پوشان تجربه لازم برای میادین مهمتر و در نهایت راه‌یابی به لیگ ملت‌ها را کسب کنند. همچنین هدف میان مدت تیم ملی والیبال جوانان دختر حضور شایسته در بازی‌های آسیایی داخل سالن (۱۱ بازیکن زیر ۲۳ سال و سه نفر بزرگسال) است که آذرماه سال جاری برگزار می‌شود. به همین منظور تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ سال و باتجربه‌ها در چلنج‌کاپ زنان آسیا شرکت می‌کند.

براساس قرعه‌کشی کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله مقدماتی چلنج کاپ زنان آسیا با فیلیپین، چین‌تایپه، هند و استرالیا همگروه است.

گروه‌بندی سومین دوره مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا به شرح زیر است:
گروه A: فیلیپین، چین‌تایپه، هند، ایران و استرالیا
گروه B: ویتنام، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هنگ‌کنگ

کد خبر 6095664

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است