Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام ماه ربیع الاول یادواره شهدای روحانی امیدیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن، یادواره شهدای روحانی امیدیه برگزار می شود.

این یادواره شهدا روز جمعه 24 آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد و مردم خوزستان یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادواره شهدای روحانی امیدیه در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) واقع در کوی گلستان، کوچه گلستان 3 انجام می شود.

در این برنامه حجت‌الاسلام طائب درباره منزلت شهیدان والامقام به سخنرانی می پردازد و سعید کرمعلی از مداحان اهل بیت(ع) نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌کند.

در یادواره شهدای روحانی امیدیه همچنین یاد و خاطره آیت‌الله وحید صحرایی امام‌جمعه فقید این شهرستان گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان را مهرماه سال آتی اعلام کرد.

سردار بهمن ریحانی، امروز(۲۶ اسفند) در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ماه، اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در این دو رویداد مهم سیاسی با وجود تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در این دو عرصه حمایت از نظام، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان کوبیدند.

ریحانی با بیان اینکه مردم همیشه فراتر از انتظارات در رویدادهای مهم سیاسی نظام حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: اگر افرادی هم رای سفید دادند و یا حتی پای صندوق‌های رای حاضر نشدند، به این دلیل نیست که نظام را قبول ندارند و  یا از انقلاب دلسرد شده‌اند، چون همین افرادی هم که از مشکلات معیشتی و یا سومدیریت‌ها گله دارند، اگر اتفاقی برای کشور پیش بیاید در خط مقدم دفاع از نظام در برابر دشمنان سینه سپر می‌کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در ادامه به تشریح اقداماتی که برای برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در طول سال جاری انجام شده پرداخت و افزود: در ابتدا قرار شده بود کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اردیبهشت سال آینده در استان برگزار شود، امابه منظور  تکمیل ساخت مکان برگزاری کنگره و نیز استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان و دانشجویان برگزاری این کنگره به مهر ماه سال آتی موکول شده است.
 
وی ادامه داد: اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ماه و همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره انجام شده،  اضافه کرد: ۲۴ کمیته استانی تشکیل و بیش از ۴۰ جلسه برای هماهنگی های لازم و ۳۰ جلسه توجیهی برگزار و ۸۱۵ عنوان برنامه نیز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان در یک برنامه زمان بندی دو و یا نهایتا سه روزه در استان برگزار خواهد شد، گفت: آنچه مهم است اینکه اثرات معنوی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ... برگزاری کنگره در استان ماندگار شود.

ریحانی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ویژه برنامه سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز و آغاز سال راهیان نور در کشور، گفت: این مراسم ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه سال آینده در ارتفاعات بازی دراز استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال این ویژه برنامه با حضور ۴۲ هزار نفر از هموطنمانمان برگزار شد که بین ۱۵ تا ۱۶ هزار نفر آنها از دیگر استان ها در مراسم حاضر شده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • شیرینی حماسه مردم در انتخابات با حواشی تلخ نشود
  • شناخت برترین‌های تیراندازی خوزستان 
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • سال آینده زمان برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب