Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان پیروزی بزرگ و تحسین برانگیز کاروان بزرگ خلیج فارس (ورزشکاران پاراالمپیک) را تبریک گفت.

متن پیام محمدیان به شرح ذیل است:

نام ایران همیشه سربلند بار دیگر درخشید و سرود خوش نواز ملی ایران دوباره همچون گذشته در سرزمین و بلادهای دیگر نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرچم سرافراز و خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران برفراز قله های صعود توسط ورزشکاران توانمند و دلیر ایران برافراشته شد.

باز پیروزی، باز شور و هیجان دختران و پسران مرز و بوم ایران بر فراز قله های افتخار،بی شک کسب این افتخارات بزرگ و ارزشمند، مرهون تلاش، مدیریت صحیح ورزشکاران، مربیان و کادر فنی است که این تلاش ها در عرصه های مختلف ورزشی به بار می نشیند و ثمره آن برگ زرینی است در تاریخ گوهر بار ایران که پیروزی و غرور ملی و افتخار را برای ایرانیان جاودان می کند.

بنده نیز این کسب افتخار را به جامعه ورزشی و وزیر محترم ورزش و جوانان و فدراسیون معلولین و جانبازان، مربیان دلسوز و توانمند و ورزشکاران به خصوص دختران ایران زمین که با مدال های رنگارنگ دل ایران را شاد و امیدوار به موفقیت های آتی کردند، درود و احسن و تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی صعودهای بزرگ بر قله های مرتفع زندگی و ورزشی آنان را دارم.

فریبا محمدیان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!