Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:18:57 GMT

روی رای خود به دولت روحانی ایستاده ایم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۷۶۳

روی رای خود به دولت روحانی ایستاده ایم

قزوین-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران و نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: روی رای خود بر روحانی و دولت تدبیر و امید ایستاده و خواهیم ایستاد.

به گزارش ایرنا، محمد علیخانی روز جمعه در آیین یادواره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در قزوین با بیان اینکه عده ای می کوشند تا مردم را دلسرد و ناامید کنند، افزود: برخی نقدها و گلایه هایی نسبت به دولت وجود دارد اما ما ضمن نقد، بر رایی که داده ایم، می ایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: صبر و پیگیری مطالبات خود را باید دنبال کنیم و امیدواریم مردم ما به آنچه شایسته ان هستند، دست پیدا کنند.
وی در ادامه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت و گفت: این شخصیت بزرگ و یار دیرین امام و رهبری را باید نمونه بارز صبر و اخلاق بدانیم.
علیخانی افزود: این شخصیت بزرگوار که همه زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب مجاهدت کرد، در برابر همه مشکلات و سختی ها صبور بود و دیگران را نیز به صبر توصیه می کرد.
وی اظهار کرد: نباید نقش و راهنمایی های آیت الله هاشمی رفسنجانی و تلاش های دوستداران و حامیان ایشان را بر روی کاری آمدن دولت تدبیر و امید فراموش کنیم.
آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری 19 دی ماه سال گذشته پس از سال ها خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از کاشت بیش از ۳ هزار درختچه پیروکانتا در ریفوژ میانی بلوار آیت الله خامنه‌ای خبر داد و گفت: روند کاشت و واکاری درختچه در سطح فضای سبز به منظور افزایش کیفیت فضای سبز شهری ادامه دار خواهد بود.

صالحی تاکید کرد: بازپیرایی و توسعه فضای سبز با تکیه بر اصلاح الگوی کاشت و استفاده از درختان و درختچه‌های مقاوم به کم آبی انجام می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار اصله انواع نهال و گیاهان پوششی و پرچینی از شمال تا جنوب شهر کاشته شده که به صورت ویژه در برنامه حفظ و نگهداری قرار دارد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برای حفظ زیبایی و سرسبزی شهر، همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان ضروری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی