Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@06:01:14 GMT

معرفی شورای داوری ششمین جشنواره تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۸۴۳

معرفی شورای داوری ششمین جشنواره تئاتر شهر

به گزارش ایسکانیوز از جشنواره تئاتر شهر، مریم معترف، اردشیر صالحپور و آرش عباسی داوری بخش مسابقه تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و سایر گونه های نمایشی) ششمین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده دارند.

مریم معترف بازیگر و کارگردان تئاتر، اردشیر صالح پور نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و آرش عباسی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر از ۲۸ آذر ماه داوری نمایش های بخش مسابقه تئاتر دیگر را که شامل آثاری در زمینه تئاتر خیابانی، شورایی و محیطی است، آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان نیز با حضور سه هنرمند تئاتر و تلویزیون داوری خواهد شد.

حسین محب اهری، مجید قناد و فریبا دلیری داوری این بخش از جشنواره را بر عهده دارند.

ششمین جشنواره تئاتر شهر از ۲۸ آذر تا ۷ دی ماه در سالن های پردیس تئاتر تهران و فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

502

مریم معترف جشنواره تئاتر شهر تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر تهران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )