Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@18:48:11 GMT

دبستان طیبه شهر دزفول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۹۳۴

دبستان طیبه شهر دزفول افتتاح شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دبستان طیبه شهر دزفول پیش از ظهر امروز با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده دزفول در مجلس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و دیگر مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های تخریب و احداث مدرسه راهنمایی ۶ کلاسه حضرت سمیه، تخریب و احداث دبستان ۶ کلاسه طیبه پاطلا، احداث دبستان ۱۰ کلاسه مسکن مهر کوی آزادگان، احداث دو باب کلاس درس در مدرسه رویش و احداث یک باب کلاس درس و سرایداری و سرویس بهداشتی امروز با حضور وزیر افتتاح می شوند.

رضا رضایی افزود: منبع تأمین اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات استانی و خیران مدرسه ساز کشوری، استانی و خارج از کشور بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع این پروژه ها ۲۴ کلاس با سه هزار و ۸۶۰ مترمربع زیربنا در شهر دزفول ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان یادآور شد: این پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال (دولتی) و همچنین ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال (خیران) در سفر وزیر آموزش و پرورش به منطقه افتتاح می شوند.

706

وزیر آموزش و پرورش سید محمد بطحایی دبستان طیبه دزفول مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس رضا رضایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی