Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باعنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی شهریورماه سال ۱۳۹۶ وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره ۱۱۴۷۲۵۷ مورخ ۹۶/۰۲/۱۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) بدین وسیله نتایج نهایی‌آزمون مزبور اعلام می‌شود، پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش)، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می‌توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

۱ - قبول شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان (ادارات امور اداری) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

۲- پذیرفته شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش محل استخدام استان اقدامات ذیل را به عمل آورند.

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی) به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته‌های گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم می‌باشد در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول شود. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.

۳- معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت‌های عمومی صورت می‌پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات امور اداری ادارات کل استان‌ها نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و ... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام کنند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

۴- درصورت تائید صلاحیت‌های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی به اطلاعیه‌ای که به همین منظوردر سایت www.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اطلاعیه آموزش و پرورش برای مصاحبه  آزمون استخدامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه (۷ فروردین۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین۱۴۰۳) پایان می‌یابد.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را که اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، مطالعه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر (۵ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲) برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آیا در قانون اساسی پیروان ادیان شناخته نشده، حق تحصیل و استخدام ندارند؟/ آیا گزینش در قانون اساسی وجود دارد؟
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش