Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@04:55:13 GMT

جایزه افتخاری گلدن گلوب برای «اوپرا وینفری»

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۱۳۶۰

رویداد۲۴-«اوپرا وینفری» مجری، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی به عنوان دریافت‌کننده جایزه دستاورد سینمایی «سسیل بی.دمیل» از جوایز سینمایی گلدن گلوب انتخاب شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اعلام کرد روز ۷ ژانویه از «اوپرا وینفری»، چهره مطرح رسانه‌ای و سینمایی آمریکا با اعطای جایزه دستاورد سینمایی «سسیل بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمیل» تقدیر خواهد کرد.

این مجری و بازیگر پرکار اخیرا در سریال «زندگی ابدی هنریتا لاکس» محصول شبکه «HBO» بازی کرده است و در پروژه بعدی خود در سریال اقتباسی از رمان «چروکی در زمان» به کارگردانی «آوا دو ورنای» مقابل دوربین خواهد رفت.

وی پیش از این برای بازی در فیلم «به رنگ ارغوانی» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» نامزد جایزه نقش مکمل گلدن گلوب و اسکار شده است و در دو فیلم سینمایی «باتلر» و «سلما» ساخته «لی دنیلز» نیز بازی کرده است.

«وینفری» ۲۵ سال است اجرای شوی تلوزیونی «اوپرا وینفری» را بر عهده دارد. او رئیس و مدیرعامل شبکه تلویزیونی نیز هست.

جایزه سالانه «سسیل بی .دمیل» که به چهره‌هایی با نقش قابل ملاحظه در صنعت سرگرمی اعطاء می‌شود، پیش از برگزیدگان سرشناسی چون «رابرت دنیرو»، «مارتین اسکورسیزی»، «مورگان فریمن»، «دنزل واشنگتن»، «جورج کلونی»، «وودی آلن»، «جودی فاستر» و «مریل استریپ» داشته است.

مراسم اعطای جوایز هفتادوپنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب روز ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (یکشنبه ۱۷ دی) با اجرای «ست مایرز» برگزار می‌شود و فیلم «شکل آب» ساخته «گیلرمو دل‌تورو» با نامزدی در ۷ شاخه پیشتاز است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان، اکران فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی و شبنم قربانی در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اطلس برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان تمساح خونی آمده است «ما می‌خوایم بزرگترین قورباغمونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خونریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم...!»

این فیلم در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای جواد عزتی به ارمغان آورد. 

علاقه‌مندان به حضور در این اکران‌های مردمی می‌توانند به مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما، بلیت‌های خود را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری