Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:06:47 GMT

تحقق آرزوی کودک سرطانی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۱۴۱۴

تحقق آرزوی کودک سرطانی در ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازارومیه؛ علی زینال زاده کودک 9 ساله ای است که چندین سال با بیماری سرطان بدخیم دست وپنجه نرم می کند.بیماری که آوردن  نامش برای بسیاری ازما با رعب و وحشت  همراه است .

بزرگترین آرزوی علی پوشیدن لباس پلیس بود.پلیس و موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه شرایطی فراهم کردند که آرزوی علی تحقق یافته و خواسته اش اجابت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه ( بنیاد کودک ارومیه سابق)  یک نهاد غیر دولتی است که بطور غیر رسمی از سال ۱۳۸۲ باهدف حمایت از کودکان یتیم ، بیمار،نیازمند و دانش آموزان با استعداد استان آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/م

کودک سرطانی به آرزوی خود رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده، خبر داد.

به گزارش ایران، شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند