Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ اطلاعات به روز نشده است.
دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي





حسين محي الدين الهي قمشه اي فرزند چهارم استاد فقيد مهدي الهي قمشه اي و خانم طيبه تربتي در دي ماه 1318 در تهران به دنيا آمد.

آرمان مهم زندگي دکتر حسين الهي قمشه‌ اي، آشنا کردن انسانها، بخصوص جوانان و نوجوانان است با لذت هاي متعالي که از زيبايي، دانايي و نيکويي سرچشمه ميگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي اين لذات را مائده‌ هاي آسماني و غذاي روح ميداند و معتقد است که همه جنگ ها و فساد ها در عالم در اثر بي اعتنايي به اين مائده‌ هاي آسماني است.

مجموعه سخنراني هاي ايشان در لندن بين سالهاي 1994 تا 1996 درباره هنر و حكمت داستان سرايي در مثنوي ، هفت داستان در زير هفت گنبد از حكيم نظامي، عطار و قرآن نيز نمايانگر اعتبار جهاني اين فيلسوف عاشق ميباشد.

در اين مطلب مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي را براي دانلود آماده کرده ايم.

اين مجموعه شامل 145 قطعه صوتي از سخنان دکتر الهي قمشه اي است.

علاوه بر مجموعه سخنراني ها به صورت يکجا، يک قطعه سخنراني بصورت جداگانه، براي نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. به اين ترتيب قبل از دانلود کل مجموعه ميتوانيد يکي از سحنراني هاي آن را گوش کنيد و اگر مورد پسند شما بود کل مجموعه سخنراني ها را به صورت يکجا دانلود کنيد.








مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 843 مگابايت)

دانلود نمونه يکي از سخنراني ها (حجم 6 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/02/04

ساير آهنگ ها

مشخصات:
● تعداد : 145 فايل صوتي
● زمان : 115 ساعت 33 دقيقه
● فرمت : MP3
● کيفيت : 64 کيلوبيت
● قابل پخش در : کامپيوتر، موبايل، پخش ماشين، و ساير دستگاه هاي پخش آهنگ





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری برنامه‌های ویژه سال تحویل با اقامه نماز جماعت صبح در روز چهارشنبه تا پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در این مکان مقدس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلین مهدی حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه سال تحویل مسجد مقدس جمکران با عنوان «احسن الحال»، برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در اولین روز فروردین‌ماه سال 1403 همزمان با نماز صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های متعددی شامل سخنرانی، شعرخوانی و سرود در نظر گرفته شده که از نماز صبح تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت و پس از تحویل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در صحن مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

حسین‌آبادی بیان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های متعددی از قبیل سخنرانی‌های مذهبی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی و راویان انتظار را در مسجد مقدس جمکران برای زائران این مکان مقدس اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران
  • شرح دعای سحر|مفهوم تمامیت کتاب هستی
  • ارزان‌ترین هتل‌های ایروان
  • فیلم| قطع سخنرانی بایدن توسط فعالان ضدجنگ
  • (ویدئو) قطع سخنرانی بایدن توسط فعالان ضدجنگ
  • قطع سخنرانی بایدن توسط فعالان ضدجنگ + فیلم
  •  قطع سخنرانی بایدن در کمپین انتخاباتی | ببینید
  • برنامه پخش سخنرانی های ماه رمضان در تلویزیون