Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: در قتل شب گذشته, ۳ نفر دخالت داشتند که تاکنون ۲ نفر از همدستان قاتل دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری فرد اصلی قتل ادامه دارد.

محمدرضا اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آزادشهر درباره پیگیری‌های انجام شده برای دستگیری قاتلان حادثه دیشب اظهار داشت: شب گذشته در مسیر جاده نوده‌خاندوز به شهرستان آزادشهر بین 3 نفر موتورسوار و راننده پژو 206 درگیری شده و جوان حدود 30 ساله راننده پژو 206 به شدت مجروح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته از شب گذشته تاکنون, درگیری این افراد با یکدیگر بر اثر مسائل اخلاقی و از افراد سابقه‌دار بوده و پیش از این نیز با هم درگیری‌هایی داشتند.

وی تصریح کرد: شب گذشته, مقتول با ماشین 206 خود در مسیر نوده‌خاندوز به آزادشهر بوده که 3 جوان موتورسوار مسیر وی را مسدود می‌کنند و شیشه ماشین وی را می‌شکنند و مقتول پس از فرار از دست موتورسواران, با دوستان خود برای تلافی سراغ جوانان موتورسوار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در این درگیری, یکی از موتورسواران با شلیک گلوله به زیر گلوی این فرد، مقتول را مجروح می‌کند و جوان مجروح به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر منتقل می‌شود که بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ اصلانی گفت: تیم اطلاعات و آگاهی پلیس شهرستان آزادشهر, به سرعت گروه ویژه رسیدگی به این پرونده را تشکیل می‌دهد و تاکنون 2 نفر از همدستان این قتل را شناسایی و دستگیر می‌کنند و تلاش برای دستگیری نفر اصلی ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد درخصوص درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین ۲ تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می‌دهند.

 او ادامه داد: بلافاصله ماموران تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلان نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، به همین جهت طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان