Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:بیمه رازی و سینا صنعت ایذه به دیدار فینال چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان راه یافتند.
به گزارش خرداد، در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان تیم سینا صنعت ایذه مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 8 بر 2 گئورگین کلاب گرجستان را شکست داد و بیمه رازی با همین نتیجه از سد بیوک شهیر ترکیه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب از ساعت ۱۴:۳۰ امروز دیدار فینال بین تیم های سیناصنعت ایذه و بیمه رازی اصفهان برگزار می شود.
تیم های گئورگین کلاب گرجستان و بیوک شهیر ترکیه نیز ساعت ۱۳ دیدار رده بندی را برگزار می کنند.
نتایج انفرادی مسابقات نیمه نهایی به ترتیب زیر است:
سینا صنعت ایذه 8- گئورگین کلاب گرجستان 255 کیلوگرم: رضا خدری 4- نوگزاری تسورتسومیا 160 کیلوگرم: شیرزاد بهشتی طلا 9- بکا بالاتچیوادزه صفر63 کیلوگرم: بهنام مرادی 9- دتو چاخارتیشبیلی (گرجستان) صفر67 کیلوگرم: کارن اصلانیان 2- تورنیکه جانگاوادزه 372 کیلوگرم: علی ارسلان 9 - رامازی زوئیدزه صفر77 کیلوگرم: پیام بویری 8- باکوری گوگولی صفر82 کیلوگرم: ماکسیم مانوکیان 9- وارلامی کواراتسخلیا صفر87 کیلوگرم: ژان بلنیوک 3 - گورمانی ختسوریانی صفر97 کیلوگرم: حسن آریانژاد صفر - کوکوری کیرتسخسلیا 4 (ضربه فنی)130 کیلوگرم: مهدی نوری (کشتی نگرفت)- لوانی آرابولی، برنده
بیمه رازی 8  - بیوک شهیر ترکیه 255 کیلوگرم: مسلم نادری3 - مسلم آنلینلی 160 کیلوگرم: مهرداد مردانی 13- همت رستم 663 کیلوگرم: سامان عبدولی صفر - فاتح اچونجو 5 (ضربه فنی)67 کیلوگرم: حسین اسدی، برنده - آتاکان یوکسل (کشتی نگرفت)72 کیلوگرم: فرشاد بلفکه 2- یونس اوزیل 177 کیلوگرم: رومن ولاسوف4- سرکان آکویون صفر82 کیلوگرم: سعید عبدولی 3- برهان آکبوداک 187 کیلوگرم: مهدی فلاح، برنده  – متهان باشار (کشتی نگرفت)97 کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده (کشتی نگرفت) عرفان مته، برنده130 کیلوگرم: زویادی پاتاریدزه 5 - فاتح باشکوی صفر برچسب ها: کشتی ، کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان ، بیمه رازی و سینا صنعت ایذه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند