Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر آخرین گمشده تیم کوهنوردی مشهد که در زیر بهمن ارتفاعات اشترانکوه گیر افتاده بود به مشهد انتقال یافت.

ایران آنلاین /  با هماهنگی فرماندار شهرستان ازنا با مدیرکل فرودگاه خرم آباد پیکر نجاتگر امداد و نجات کوهستان هلال احمر و  آخرین گمشده حادثه ریزش بهمن ارتفاعات اشترانکوه-استان لرستان-  ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز با هواپیما به مشهد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از 7 روز تلاش بی وقفه و  جست جوهای خستگی ناپذیر تیم های امداد و نجات هلال احمر و کوهنوردان زبده در اشترانکوه بدن یخ زده و بی جان سید علی حسینی، کوهنورد مشهدی  در محدوده قله کول جنو پیدا شد.

16 آذر، 14 زن و مرد کوهنورد مشهدی به همراه یک کوهنورد و راهنما از اهالی الیگودرز برای صعود به ارتفاعات اشترانکوه رفتند اما در مسیر برگشت گرفتار بهمن شده و 9 تن از آنها جان خود را از دست دادند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.

به گزارش عصر ایران، شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.

خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

بهمن موتور در این طرح فروش ون اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

جدول فروش

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور