Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني Take-Two Interactive که به عنوان شرکت مادر راکستار (سري GTA و Red Dead Redemption) و تو کِي گيمز (بايوشاک و بوردرلندز) شناخته مي شود، برند جديدي را براي عرضه بازي هاي مستقل با نام Private Division راه اندازي کرده است. مقر اصلي پرايوت ديويژن هم اکنون در شهر نيويورک قرار دارد.
اين شرکت جديد قصد دارد تا در آينده اي نزديک، عناويني مانند Ancestors: The Humankind Odyssey که وظيفه کارگرداني آن با خالق سري اساسينز کريد، پاتريس دزيله بوده و يک بازي نقش آفريني تازه از استوديو Obsidian Entertainment که پيش از اين، ساخت بازي موفق Fallout: New Vegas را بر عهده داشته، منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بين ساير بازي هاي تحت پوشش پرايوت ديويژن، نام يک بازي علمي تخيلي از استوديو V1 Interactive که اعضاي آن را توسعه دهندگان سابق سري Halo تشکيل داده اند، ديده مي شود.
به نظر مي رسد که از مدت زمان شروع فعاليت برند پرايوت ديويژن، دو سالي گذشته و طبق گفته هاي مديران اين کمپاني، هدف اصلي آن ها حمايت از رشد روز افزون استوديوهاي مستقل با کيفيت براي ارائه بازي هاي جديد خواهد بود.
هنوز هيچکدام از عناوين ذکر شده، تاريخ انتشار مشخصي در تقويم کاري Take-Two Interactive پيدا نکرده اند و بايد ديد که تاسيس اين شرکت چند مليتي، چه تاثيري روي بحث حمايت از بازي سازي مستقل در سرتاسر جهان خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد