Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشین بوندس لیگا روز شنبه به مصاف اشتوتگارت می رود.

طرفداری - هفته هفدهم بوندس لیگا که هفته آخرین هفته این رقابت ها در سال 2017 هم محسوب می شود روز جمعه با دیدار مونشن گلادباخ مقابل هامبورگ آغاز می شود. در ادامه این رقابت ها بایرن مونیخ که چند روز قبل قهرمانی اش در نیم فصل را قطعی کرد به مصاف اشتوتگارت می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوپ هاینکس ظهر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد و درباره وضعیت بازیکنانش گفت:

اسون اولرایش در تمرینات شرکت کرده و اگر فردا در آمادگی کامل باشد در ترکیب اولیه قرار می گیرد. بازی مقابل تیم سابقش برای او می تواند یک بازی ویژه باشد.

کومان مشکل جزئی در مفاصلش دارد. دلیل آن می تواند بازی های پیاپی باشد که او قبلا همچین وضعیتی را تجربه نکرده است و اکنون باید با شرایط جدید خود را وفق دهد. کومان در مسیر خوبی قرار گرفته است. 

آرین روبن حس خوبی نسبت به وضعیتش دارد اما او هنوز درد دارد و نمی تواند در بازی ها حضور داشته باشد. ما تا روز دوشنبه منتظر او خواهیم بود و سپس درباره حضورش در بازی مقابل دورتموند تصمیم می گیریم.

خوان برنات به طور کامل ریکاوری کرده و در دو روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده است. او فردا با ما به اشتوتگارت سفر می کند.

بازگشت رناتو سانچز به بایرن مونیخ:

من خبر دارم که حسن صالح حمیدزیچ با او تلفنی صحبت کرده اما هیچ حرفی درباره برگرداندن او زده نشده است. در خط هافبک بسیار غنی هستیم و فکر نمی کنم به بازیکن دیگری در این پست نیاز داشته باشیم. 

وولف سرمربی اشتوتگارت:

ما مربیان بااستعداد بسیار خوبی در بوندس لیگا داریم. تدسکو در شالکه عالی کار کرده است و هانس وولف هم در اشتوتگارت چنین وضعیتی دارد.

 اهداف:

اولویت همیشگی ما بوندس لیگا است و پس از آن باید برای بازی مقابل دورتموند در DFB Pokal آماده شویم. پس از این رقابت ها باید خود را برای لیگ قهرمانان، جایی که بازی های بسیار سخت هستند و عوامل مختلف و جزئیاتی کوچک نتیجه گیری را تعیین می کنند آماده باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 1-4 در این بازی شکست خورد تا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده باشد.. 

آنها موفق شدند گل اول بازی را توسط رافینیا به ثمر برسانند تا با توجه به پیروزی در بازی رفت بیش از پیش به صعود امیدوار شوند اما اخراج رونالد آرائوخو کار را دشوار کرد و کانسلو هم با خطا روی بازیکن این تیم یک ضربه پنالتی به آنها هدیه کرد. 

فردیناند در گفتگو با TNT Sports درباره این صحنه اظهار داشت:« عجب احمقی! او در حال دور شدن از دروازه بود. نیازی نبود که آنطور به سمت توپ بپری. این فقط هجوم خون به سمت مغز و هیجان زده شدن بود. این کار به حدی احمقانه است که باورکردنی نیست. 

این تکل برای بازیکنی جوان و بی تجربه است که در شرایطی قرار می‌گیرد که بسیار مضطرب می‌شود. کانسلو باید این موقعیت را کنترل می‌کرد، نیازی به انجام این کار نبود. او به درستی به خاطر اشتباهی که کرد تنبیه شد و شرایط را برای تیمش هم سخت کرد.»

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی