Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:46:40 GMT

مدعی اصلی قهرمانی بالاخره شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۲۵۰۸

مدعی اصلی قهرمانی بالاخره شکست خورد

رقابت های هفته نهم لیگ فوتبال بانوان امروز با انجام 6 بازی پیگیری شد.

به گزارش ورزش سه، قطار لیگ فوتبال بانوان امروز به ایستگاه نهم رسید و 6 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

 

راهیاب ملل سنندج یک – شهرداری بم صفر


مهم ترین بازی هفته نهم لیگ بانوان همانند هفته های قبل، دیداری بود که صدرنشین جدول رده بندی در آن حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری بم که در تمامی بازی های گذشته اش به پیروزی رسیده بود، امروز در شهر سنندج میهمان یکی از تیم های بالای جدول بود. در این مسابقه راهیاب ملل با تک گل زهرا حاتم نژاد، خانم گل فصل قبل لیگ ایران، موفق شد صدرنشین قدرتمند لیگ را شکست دهد و نخستین شکست را به بمی ها تحمیل کند. شکست شهرداری بم قطعا مسابقات هفته های آتی لیگ را جذاب تر می کند. راهیاب ملل با این نتیجه 24 امتیازی شد و تنها از حیث تفاضل گل از تیم بم پایین تر است.

 

شهرداری سیرجان 4 – سپاهان صفر


در روزی که تیم های اول و سوم جدول در سنندج با هم رقابت کردند، تیم های دوم و چهارم لیگ نیز دیگر بازی حساس هفته را مقابل یکدیگر برگزار کردند. در این بازی که در سیرجان برگزار شد، تیم فوتبال شهرداری سیرجان، که اندکی با صدر جدول فاصله گرفته بود، موفق شد میهمان رده دومی اش یعنی سپاهان را با نتیجه قاطع 4 بر صفر از پیش رو بردارد. شبنم بهشت در این بازی هت تریک کرد و الهام عنافجه دیگر گل شهرداری سیرجان را به ثمر رساند. سیرجانی ها که با این برد بهترین خط حمله لیگ را برای خود حفظ کردند، حالا 21 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، در رده سوم جدول قرار گرفتند.

 

پالایش گاز ایلام یک – نماینده فارس یک


تقابل های امروز تیم های بالای جدول با یکدیگر، بهترین فرصت را برای تیم پنجم جدولی پالایش گاز ایلام ایجاد کرده بود تا با یک پیروزی بتواند فاصله خود را با مدعیان کمتر کند. اما امروز ایلامی ها در خانه خود نتوانستند نماینده فارس را شکست دهند و با یک تساوی متوقف شدند. نتیجه این بازی که در آن آزادی برای پالایش گاز گلزنی کرد و تنها گل نماینده فارس هم توسط بازیکنان ایلام به ثمر رسید، پالایش گاز را در رده پنجم با 14 امتیاز نگه داشت و نماینده فارس را نیز به امتیاز 10 رساند.

 

پارس جنوبی بوشهر یک - ذوب آهن اصفهان 2

 

در رقابت های هفته نهم لیگ بانوان، یک دیدار حساس هم بین تیم های میانه جدول برگزار شد. شهر بوشهر امروز میزبان بازی تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن بود. دو تیم 9 امتیازی امروز برای نزدیک شدن به تیم پالایش گاز امروز به مصاف هم رفتند که در پایان میهمان اصفهانی موفق شد با حساب 2 بر یک حریف خود را شکست داده و 12 امتیازی شود. گلهای تیم پیروز میدان را فیضی و سبزواری به ثمر رساندند. با این نتیجه ذوبی ها در رده ششم باقی ماندند و پارس جنوبی به رده دهم جدول سقوط کرد.

 

خیبر خرم آباد یک – آذرخش تهران 2

 

دقیقا مشابه بازی های رودررویی که امروز میان بالای جدولی ها برگزار شد، چهار تیم پایین جدولی لیگ بانوان هم در هفته نهم رقابت ها به مصاف هم رفتند. در یکی از این بازی ها تیم انتهایی جدول یعنی خیبر خرم آباد میزبان آذرخش تهران بود و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد. خیبر پس از این شکست مثل هفته های گذشته در قعر جدول باقی ماند و آذرخش موفق شد با 10 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند.

 

استقلال خوزستان 2 – همیاری آذربایجان غربی 4

 

پرگل ترین دیدار هفته نهم لیگ فوتبال بانوان در تقابل پایین جدولی ها رقم خورد. دو تیم استقلال خوزستان و همیاری آذربایجان غربی که برای فرار از منطقه خطر به مصاف یکدیگر رفته بودند، در پایان با نتیجه 4 بر 2 به کار خود پایان دادند. تیم همیاری با این پیروزی مهم خارج از خانه به رده نهم جدول صعود کرد و استقلال خوزستان هم در کنار خیبر، کماکان یکی از سقوط کننده های احتمالی باقی ماند.

 

در پایان رقابت های هفته نهم لیگ فوتبال بانوان، تیم های شهرداری بم و راهیاب ملل سنندج با 24 امتیاز اول و دوم هستند و شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان هم با امتیاز مشابه 21 در رده های بعدی قرار دارند.


همچنین همیاری و پارس جنوبی با 9 و استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد با 3 امتیاز، چهار تیم انتهایی جدول لیگ بانوان را تشکیل می دهند.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز شنبه، ۲۵ فروردین ماه با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت.

در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلیمتری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برسانند و دست پر به کرمان برگردند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، ۲۹ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.

گیتیزن‌ها نیز در دربی اصفهان مهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند. در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:

هفته هفدهم – شنبه – ۲۵ فروردین ۱۴۰۳:

فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ - صنعت مس کرمان ۲۷

نفت و گاز گچساران ۲۸ - پیکان خراسان ۲۳

پرواز هوانیروز اصفهان ۱۸ - گیتی پسند اصفهان ۲۲

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۹ - زغال سنگ طبس ۲۳

آلومینیوم اراک ۲۸ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۷

فولاد سپاهان نوین ۲۵ - پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۶

با این نتایج مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته هجدهم لیگ سی و ششم ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

کد خبر 6076993

دیگر خبرها

  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • پایان هفته ۲۹ بوندسلیگای آلمان؛ قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • پوست موز زیر پای دو سرمربی/ کنار کشیدن دو تیم به نفع سرخابی‌ها