Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است، تاکید کرد: اروپا از این کار حمایت نکردند و وقتی نخست‌وزیر بی‌شرم اسرائیل به فرانسه رفت، حاضر نشدند به او چراغ سبز نشان دهند. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نابه‌‌سامانی‌های کشور گفت: نابه‌سامانی در مجاری کشور به خاطر گناهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید در ادارات کار، نشاط و روح خدمت داشته باشید از خودتان شروع کنید.
به گزارش آفتاب نیوز، وی ادامه داد: همه مشکلات خصوصا مشکل اقتصاد با کلید تقوا باز می‌شود. این سخن صریح قرآن است که با خدا زندگی کنید، عجله نکنید، یادمان باشد خدا ناظر است. 
اقدام امریکا برای انتقال سفارت امریکا قابل تامل است
مشاور رئیس قوه قضاییه با اشاره به تصمیم امریکا درباره قدس اظهار داشت: اظهارات خطرناک رئیس‌جمهور بحران‌زده، بحرانی و بی‌اصالت ایالات متحده که قدس را به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش، غاصب و جلاد بی‌هویت معرفی کرده است و اعلام کرده می‌خواهد سفارت آمریکا را به قدس منتقل کند، اقدامی قابل تامل است. 
صدیقی افزود: این مساله سابقه دارد سازمان ملل متحد در دو قطعنامه، تقسیمی بین فلسطینیها مصوب کرد و قدس را از آن فلسطینی‌ها دانسته که در اشغال اسرائیل است. 
ترامپ شرور بی‌نقاب است/ رئیس‌جمهورهای قبلی امریکا هم وحشی‌ و با پوشش مخملی بودند
وی با بیان اینکه کنگره آمریکا تصویب کرده قدس پایتخت اسرائیل باشد، تصریح کرد: ترامپ شرور بی‌نقاب است. البته رئیس‌جمهورهای قبلی امریکا هم وحشی‌ و با پوشش مخملی بودند و مصوبه کنگره را عملی نمی‌کردند و ملاحظه منافع را می‌کردند اما ترامپ چون داماد صهیونیست دارد، منافع و سیاست سرش نمی‌شود و موجود عجیب غریبی است. 
ترامپ شاخ دارد ولی عقل ندارد
خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: روسای جمهور آمریکا استقلال ندارند. عوامل قدرت و ثروت آنها را جلو می‌اندازد. آنها کنیز و نوکر آنها هستند. ابن سینا می‌گفت از گاو می‌ترسم چون شاخ دارد و عقل ندارد این هم همین است اما عدو شود سبب خیر.
در فتنه ۸۸ و ۷۸ دست غیب خدا را دیدیم
صدیقی یادآور شد: ملت ما بر اساس فرمان خدا قیام کرده است لذا چون به پیروی از رهبر در راه حق حرکت می‌کند، دست غیب را همیشه همراه خود دیده‌ایم. در فتنه ۸۸ و ۷۸ دست غیب خدا را دیدیم حال هم می‌بینید. 
با اقدامات امریکا زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار است
وی با بیان اینکه داعش را ساختند تا حصار امن اسرائیل باشد و عراق و سوریه را تجزیه کنند، خاطرنشان کرد: به این اهداف نرسیدند بلکه باعث نفوذ شدند تا نفوذ سیاسی و نظامی ما عمیق‌تر شود. با تشکیل زینبیون، حیدریان و غیره حلقه مستحکم نظامی و دفاعی به وجود آمد. با این اقدامات زوال اسرائیل قطعی و غیرقابل انکار است. 
مشاور رئیس قوه قضاییه ادامه داد: یکی از اهداف شومی که داشتند این بود که کشورهای اسلامی را مشغول خود کنند و جنگ داخلی راه بیاندازند و مساله فلسطین را به حاشیه ببرند اما حرف ابلهانه ترامپ باعث شد همه واکنش نشان دهند. انتفاضه سوم محقق شد و باز اولویت فلسطین در جایگاه خود قرار گرفت. 
انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است
صدیقی با بیان اینکه انزوا آمریکا در جهان رغم خورده است، ابراز داشت: اروپا از این کار حمایت نکردند و وقتی نخست‌وزیر بی‌شرم اسرائیل به فرانسه رفت، حاضر نشدند به او چراغ سبز نشان دهند. اینها امداد غیبی است که کارهای آنها کمانه می‌کند ما قوی‌تر می‌شویم و استکبار ضعیف‌تر. 
وی با بیان اینکه این انتفاضه باید با پرچم‌داری امام خامنه‌ای رهبر مستضعفان که توصیه کردند به تسلیح فلسطین ادامه یابد، عنوان کرد: باید مردم فلسطین مسلح شوند، کشورهای اسلامی همه به میدان بیایند و به توصیه ابرعرب سید حسن نصرالله ،سفرای آمریکا را احضار کنند و اعتراض کنند و  کالاهای اسرائیل و آمریکا را تحریم کنند تا آمریکا در انزوا و نفرت جهانی قرار گیرد و دست از این بی قانون‌ها بردارد. 
قبل از آمدن آمریکا و استعمار غربی‌ها خودمان دانشگاه داشتیم
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاقات یمن یادآور شد: از بین رفتن علی عبدالله صالح که مهره خائن بود، دست غیب بود. نگرانی بود فتنه داخلی قیام مردم را بهم بریزد اما با کشتن شدن او مردم یمن منسجم‌تر شدند. امید است رژیمی که نه مسلمان است و نه عرب به مجازات اعمال خود برسد. 
صدیقی با اشاره به مسئله انقلاب فرهنگی گفت: مساله انقلاب فرهنگی و اتحاد حوزه دانشگاه مهم است در قرآن کریم علم مطلق نداریم. علم ابزار راه و مسیر است. ما قبل از آمدن آمریکا و استعمار غربی‌ها خودمان دانشگاه داشتیم و همه علوم را زیر لقای اسلام داشتیم. علمی سالم مثل هسته‌ای صلح‌آمیز داشتیم که هرزگی نداشت و یاوه‌گویی برخی غرب‌گرا در غالب استاد نداشتیم. 
علم‌الهدی: وزیرخارجه انگلیس به بوریس زنباره معروف است /مرتیکه الدنگ آمده دو جاسوس را نجات دهد
همچنین امام جمعه مشهد با انتقاد از سفر وزیرخارجه انگلیس به ایران گفت: این عنصر انگلیسی، ذاتاً عنصر پلیدی است؛ آقای الکساندر بوریس جانسون در مطبوعات انگلیس از سال 2003 و 2004 که وارد عرصه سیاست شده، به‌عنوان بوریس دلقک، بوریس زنباره، دیوانه و دروغ‌گو در مطبوعات انگلیس معروف است
 آیت الله علم الهدی این هفته نیز خطیب نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا بود. او در این خطبه اشتباها آنجا که قصد انتقاد از سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران را داشت عنوان کرد:  در هفته‌ای که گذشت، متأسفانه در این کشور شاهد یک نقطه منفی بودیم، منافی با اصل ارزشی مقاومت در انقلابمان و آن، حضور نخست‌وزیر انگلیس در این کشور و ملاقات او با مسؤولان نظام بود.
به گزارش آفتاب‌نیوز، اهم اظهارات آیت الله علم الهدی را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وی بخوانید؛
*مسئله‌ای که به‌عنوان یک اصل قطعی ارزشی انقلاب و اسلام از روز اول برای ما مطرح است،یعنی از روزی که امام بزرگوارمان نهضت خود را شروع کردند و اولین اعلامیه را دادند، در مردم ما به‌عنوان یک اصل قطعی به‌عنوان مؤلفه و شاخص انقلابی گری مطرح است، مسئله مقاومت در برابر دشمن است.
* سازش با دشمن در نقطه مقابل منافع انقلاب و اسلام است، اضافه کرد: منافع صد در صد و ناقض اصل مقابله در برابر دشمن، سازش با دشمن است، سازش با دشمن با اصل مقاومت ما سازگار نیست؛ برادران و خواهران، نکته‌ای که در این مسئله به وجود آمد، حضور انسانی بود که حتی دقیقاً نماد و تابلو در کشور ما ایجاد کرد که موجب یأس و ناامیدی در همه چهره‌ها و عناصر انقلابی در جوامع بیدار شده اسلامی شد.
*تأسف بیشتر اینجاست که سازش با دشمن را یک رنگ و لعاب توجیهی می‌دهند به اسم تعامل با دنیا، مگر دنیا فقط دشمنان ما هستند، مگر دنیا فقط آمریکا و اروپا هستند؟ دنیا آدم دیگر ندارد که اگر با دشمن ساختیم، تعامل با دنیا داریم اما اگر استکبارستیزی کردیم و مقاومت در خط مقابله با استکبار کردیم، تعامل با دنیا نداریم؟ این دشمن سازی و دشمن‌پروری را رنگ و لعاب تعامل با دنیا می‌دهند درحالی‌که تعامل با دنیا، تعامل با همه جهان و مردم دنیا است نه سازگاری و سازش با دشمن.
*{literal}{{/literal}با اشاره به سابقه سیاه وزیر خارجه انگلیس{literal}}{/literal}: این عنصر پلید انگلیسی، وزیر خارجه انگلیس، ذاتاً عنصر پلیدی است؛ آقای الکساندر بوریس جانسون در مطبوعات انگلیس از سال 2003 و 2004 که وارد عرصه سیاست شده، به‌عنوان بوریس دلقک، بوریس زنباره، دیوانه و دروغ‌گو در مطبوعات انگلیس معروف است؛ به خاطر افشای روابط نامشروع او با زنان مختلف و دروغ‌گویی‌اش، جناح محافظه‌کار او را از حزب خود بیرون کردند، انگلیسی‌ها وجود او را ننگ می‌دانند و بعد این خانم که نخست‌وزیر شد، او را به سر کار آورد.
*مذاکره با دشمن برای آزادی دو جاسوس وقاحت است. آن‌وقت این آدم بیاید در کشور و شهر ما به خاطر حمایت از دو جاسوس وطن‌فروش ناپاکی که در این کشور دست‌به‌دست هم دادند و دشمن را فروختند و دست توانمند دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی یقه آنان را گرفته و زندانی‌شان کرده، او به‌عنوان حمایت از دو جاسوس بیاید و بعد بگوید من آمدم به ایران تا نظر خودم درباره حقوق بشر در ایرانی‌ها نشان بدهم؛ با این وقاحت بیاید، آقایان با او جلسه بگیرند، نشست و برخاست کنند، حرف بزنند و مذاکره کنند.
* این نماینده کشوری است که مقام معظم رهبری فرمودند «انگلیس خبیث، جاده‌صاف‌کن آمریکا و منبع نکبت ملت‌های منطقه است»، این تعبیر مقام معظم رهبری از انگلیس است، به نمایندگی از چنین دولتی بیاید اینجا، دولتی که امروز ارسال اسلحه‌اش به عربستان سعودی دارد این همه کودک در یمن را خاک و خاکستر می‌کند و این روزگار را به سر مسلمانان یمن آورده، حمایتش از آل خلیفه، جریان شیعه و متدینین بحرین را به خاک و خون کشیده و با علما چنین می‌کند، دولتی که چنین موجودی است و دستش در دست امریکا در همه جنایات است، بیاید اینجا و آقایان بنشینند و به قول خودشان تعامل، نه آقا، سازش با دشمن است، یک کلمه هم نگویند دولت شما چرا اسلحه به عربستان می‌دهد که مردم یمن را بکشد؟
*تنها کسی که این مسئله را گفت، آقای دبیر شورای امنیت ملی بود و آن‌هم چون خاک خورده جبهه بود، او هم چون بچه جبهه‌ای بود گفت چرا دولت شما به عربستان اسلحه می‌دهد و از آل خلیفه حمایت می‌کنید، بقیه یک کلمه از این موضوع حرف نزدند، فقط بنشینند، بلند شوند و بگویند این آقا شریک ما در برجام است، هم‌پیمان ما در برجام است، بیاییم درباره اجرایی شدن برجام صحبت کنیم، مرتیکه الدنگ آمده دو جاسوس را از دست شما نجات دهد، بگیرد و ببردشان دنبال مأموریت جاسوسی خودش آن دو وطن‌فروش را، آن‌وقت شما می‌خواهید در مورد برجام با او صحبت کنید؟ خب چه شد؟ نتیجه صحبتتان چه شد با این هم‌پیمان؟ چه قدمی برای اجرای تعهداتشان در برجام برداشته‌اند؟
*بدتر از این، مسئله‌ای که در دو روز قبل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افشا کرد و بعد هم گفت من این را به‌عنوان یک راز افشا می‌کنم که گفت «در بخش مقدمه برجام، این توافق 104 صفحه‌ای، نه در یکی از بندهای آن، در بخش مقدمه‌اش که من الآن آن را حفظ شده‌ام، یک ارجاع در حد یک نیم جمله با این مضمون وجود دارد، این توافق می‌تواند تعاملی سازنده‌تر در منطقه فراهم کند و زیربنای آن را ایجاد کند، الآن دارم یک راز را افشا می‌کنم، آن جمله به درخواست ایران گنجانده‌شده».
*شما نماینده امین ایران بودید، مقام معظم رهبری عمل شما را تأیید کردند، شما رفتید این جمله را در برجام بگنجانید که مسیر تعامل سازنده با دنیا را در آینده باز کند؟ تعامل با دنیا نیست، تعامل با آمریکا و اروپا است؛ خودش تحلیل می‌کند «دولت ایران قصد داشته از توافق هسته‌ای با 1+5 در چارچوب منازعه سیاسی خود با جناح‌های رقیب به‌عنوان ابزاری برای کسب مجوز برای تعامل با دنیا استفاده کند»، تعامل با دنیا نه، جهت سازش با دشمن استفاده کند.
*معاون آقای وزیر خارجه که آمد حرف‌های این را رد کند، گفت ما در برجام چیزی برای مسائل جهانی و ارتباط منطقه‌ای نداریم، تحلیل و جمله او را رد نکرد؛ شما رفتید جمله‌ای در برجام گذاشته‌اید که بعد راه را باز کند بعد از این سازش را بیشتر کنید؟ بیخود نیست این‌ها می‌گویند مذاکره موشکی داریم، به استناد همین جمله است؛ هنوز چیزی نشده کشور را دارد آماده می‌کنند، سرسخت‌ترین دشمنان اسلام، انقلاب و نظام، رئیس‌جمهوری فرانسه که روباه جیره‌خور آمریکایی‌هاست، او هم بیاید اینجا، انگلیس بیاید برای حمایت از دو جاسوس، فرانسه هم بیاید برای حمایت از جریان مذاکره موشکی که دیگر موشک نسازیم، آقایان هم با آنان مذاکره کنند، فرش قرمز برای آنان پهن کنند و مردم به پا خواسته کشورهای بیداری اسلامی هم نگاه کنند که این عناصر پلید، این مملکت را جولانگاه خود قرار داده‌اند و ناامید شوند، این درست است؟
*جنایات انگلیس در ایران سابقه 200 ساله دارد، بیان کرد: ما انقلاب کردیم، اصل و ارزش انقلابی داریم، عزیزان مسؤول ما روی چه چیزی حساب می‌کنند و روی چه مسئله‌ای آن‌قدر دقت دارند و در فکر این هستند که با دشمن بسازند و اسم آن را بگذارند دنیا، یعنی این قسمت شرق دنیا نیست، این قسمت شمال دنیا نیست؟ فقط دنیا همین‌ها هستند؟ آنان که می‌خواهند ما را براندازی و نابود کنند، در حقیقت بیش از 60 سال است با همه‌چیزشان دارند با ما می‌جنگند؛ شما جنایات انگلیس در این کشور را سیاهه کنید، سابقه 200 ساله دارد، دنیا این‌ها هستند و با این‌ها بسازیم؟ این تعامل با دنیا شد؟
*امیدواریم همت شما مردم، حمایت شما مردم، پایمردی شما مرد و زن دلباخته دین، اسلام و قرآن در پای ستون خیمه این نظام نه اجازه خطا به بعضی افراد بدهد و نه اجازه خیانت به بعضی جریان‌های خائن در این کشور بدهد. «تکبیر»

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آنان پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

در بخشی از این دیدار آمده است؛

عربستان و اسرائیل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند. ما در آذر ۹۳ می‌توانستیم در برجام به توافق نهایی برسیم. در آن مقطع با ۱+۵ بر سر سه موضوع اختلاف داشتیم، در ایران هم روی این سه موضوع حساسیت بود اما در داخل به صورتی که آن‌ها هم قبول کنند، حل‌وفصل کردیم و اختیارات لازم را به آقای ظریف دادیم. ما در آستانه توافق نهایی بودیم که سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان با هواپیما از عربستان به وین رفت و داخل هواپیما با جان کری مذاکره کرد. اسرائیل هم از طریق فرانسه و آمریکا فشار می‌آورد.

درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم.

قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید. بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888212

دیگر خبرها

  • الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟